ارتباط صمیمی مسعود با زن بابا او را پای چوبه دار برد + عکس

به گزارش رکنا، مسعود پنجم مرداد 92 وقتی که 17 سال داشت پدر 40 ساله اش به نام محمد را در خانه شان در سه‌راهی آدران کشت و جنازه را در خودرو پدرش جاساز کرد تا آن را در خیابانی خلوت رها کند. این پسر که از نیمه شب تا 11 ظهر در خیابان‌های شهر سرگردان بود ماشین حامل جنازه را که خراب شده بود برای تعمیر به نمایندگی خودرو برد و همان جا پشت فرمانش خوابش برد. همین خواب کوتاه کافی بود تا کارگران نمایندگی خودرو به ماجرا مشکوک شوند و پلیس Police را در جریان قرار دهند.

مسعود که در کانون اصلاح و تربیت نگهداری می شد در دادگاه ادعا کرد تحت تاثیر حرف ها و رفتارهای نامادری 36 ساله اش مریم اغفال شده و دست به این جنایت Crime زده است.

وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد مسعود هنگام ارتکاب جرم Crime ماهیت ان را درک می کرده است وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه مسعود گفت: یک ساله و نیمه بودم که پدر و مادرم از هم جدا شدند.7سال داشتم که پدرم با مریم ازدواج کرد. من با مریم رابطه خوبی با هم داشتم .به دنیا آمدن خواهر و برادرناتنی ام هم رابطه ما را با هم بهتر کرد.اما مریم و پدرم با هم اختلاف داشتند. او به من قول داده بود اگر پدرم را بکشم رضایت اولیای دم را که پدربزرگ و مادر بزرگم و دو فرزند خردسال پدرم و مریم هستند، جلب می‌کند تا آزاد شوم.او از من خواسته بود تا بعد از قتل Murder از پدرم اثر انگشت بگیرم تا بتواند اموال پدرم را به نام خودش کند.

وی در تشریح جزییات جنایت گفت: آن روز پدرم و مریم با هم درگیر شدند و مریم قهر کرد و همراه دختر و پسرش به خانه مادرش رفت. عصر وقتی پدرم از محل کار به خانه برگشت خواهر و برادر خردسالم را به خانه آورد ولی مریم به خانه نیامد. همان روز تصمیم گرفتم نقشه ای را که قبلا با مریم کشیده بودیم عملی کنم. تعداد زیادی قرص خواب آور داخل خورشت ریختم .پدرم و خواهر و برادرم غذای مسموم را خوردند ولی خودم ترسیدم و غذا را نخوردم. وقتی آنها به خواب عمیق رفته بودند بالای سر پدرم رفتم و به صورتش گاز اشک آور پاشیدم و با میله آهنی پنج ضربه به سرش زدم و او را طناب زرد رخت خفه کردم.من هم بعد از کشتن Killing پدرم در هفت صفحه از یک دفترچه اثر انگشت پدرم را گرفتم و دفترچه را در آشپزخانه گذاشتم اما بعد از دستگیری دیگر خبری از دفترچه نبود و نمی دانم مریم با آن چه کرده است.

سپس مریم به دفاع پرداخت و منکر اتهام معاونت در قتل شد .وی گفت: مسعود دروغ می گوید. من با شوهرم اختلاف داشتم اما هرگز راضی به مرگ او نبودم. من خودم مسعود را بزرگ کردم ولی حالا به دروغ می گوید من با حرف هایم او را اغفال کرده ام. او خودش، تحت تاثیر مصرف مواد مخدر Drugs پدرش را کشت.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مسعود را به قصاص و مریم را به جرم معاونت در قتل به 15سال زندان محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اقدام هولناک پسر 18 ساله با خواهرش در کرمانشاه

بلایی که بیژن بر سر دختر 22 ساله یکی از ثروتمندان تهرانی آورد!

اقدام شوم در شب خواستگاری دختر 16 ساله + عکس

مرد دوربین مخفی در آپارتمان نصب کرد و مچ زنش را با مرد غریبه در وضعیت بد گرفت + عکس

دستگیری دزد مسلح ۱۲ بانک در شیراز و اصفهان / این مرد هزار چهره دارد + عکس

4 زن و مرد در بزرگراه قزوین زنده‌زنده سوختند / مادر سوخت اما کودکش را نجات داد

بلایی که دندانپزشک در اولین قرار بر سر دختر جوان آورد

ازدواج سفید زن شوهردار با صاحب یک معدن در تهران

التماس های تازه داماد در برابر خانواده عروس در دادگاه + عکس

فیلم رفتار وحشیانه یک پرستار با بیمار روی تخت +فیلم (+16)

نقشه 2 میلیاردی زندانی نامرئی با استخدام تلفنی 4 مرد طمعکار در تهران / فیلم و عکس

خودکشی تلخ زن نازا در تهران

ویدئویی که پنهان کاری افسر پلیس را هنگام انجام این اقدام زشت بر ملا کرد +فیلم

 

 

کدخبر: 278943 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟