فکر می کردم دوست صمیمی ام با خواهرم قرار شوم گذاشته است تا اینکه ...+عکس

این حادثه Incident نیمه شب 31خرداد‌ماه رخ داد. آن شب جوان 19ساله‌ای همراه دوستش داخل خودروی اپتیما در یکی از خیابان‌های شرق تهران نشسته بودند که مرد جوانی سوار بر ماشینش به آنها نزدیک شد. او از جوان 19 ساله که روی صندلی شاگرد نشسته بود، خواست تا شیشه را پایین بیاورد و پس از آن به روی وی و خودروی اپتیما اسید پاشید و فرار Escape کرد.
پس از این حادثه جوان مصدوم به بیمارستان منتقل و مشخص شد که از ناحیه صورت و دست دچار 12درصد سوختگی شده است. از سوی دیگر کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با بررسی‌های تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها به اسیدپاشی اقرار اما درخصوص انگیزه‌اش سکوت کرده بود و حرفی نمی‌زد.
تا اینکه متهم به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و وقتی پیش روی قاضی قرار گرفت، از انگیزه‌اش برای اسیدپاشی گفت و مدعی شد: قربانی حادثه از دوستانم بود. خیلی با هم رابطه خوبی داشتیم تا اینکه مدتی قبل توهمات عجیبی سراغم آمد و تصور می‌کردم که دوستم خواهرم را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
همین شد که تصمیم گرفتم با تهیه اسید از او انتقام بگیرم.متهم چنین انگیزه‌ای را مطرح کرد و سعی داشت خود را مجنون نشان دهد اما وقتی قاضی گفت که برای اثبات ادعایش مدرکی دارد؟ متهم پاسخ منفی داد. در ادامه قاضی به بازجویی از او ادامه داد تا اینکه پسر جوان گفت: دوستم(قربانی اسیدپاشی) چند‌ماه قبل با جوانی که خودروی اپتیما داشت، دوست شده بود. رابطه آنها به حدی صمیمی شد که دیگر با من کمتر رفت‌وآمد می‌کرد. از طرفی من فکر می‌کردم که دوستم مزاحم خواهرم شده بود. تصور می‌کردم دوست جدیدش یعنی راننده اپتیما روی او تأثیر گذاشته است.
وی ادامه داد: یک روز پیش از حادثه نزد دوستم رفتم و به او گوشزد کردم تا رابطه با دوست جدیدش را به‌هم بزند اما او قبول نکرد. دوستم از وقتی با او صمیمی شده انگار یک آدم دیگر شده. حتی بارها می‌دیدم که موسیقی لس‌آنجلسی گوش می‌دهد و این موضوع مرا اذیت می‌کرد. همه اینها باعث شد که از او کینه به دل بگیرم و نقشه اسیدپاشی بکشم. یک روز قبل از حادثه اسید خریدم و آن را داخل ظرفی ریختم. آن شب دوستم را تعقیب کردم و وقتی دیدم راننده اپتیما به‌دنبالش آمده به سمت او رفتم و نقشه را اجرا کردم که بخشی از اسید روی ماشین اپتیما ریخت و به آن خسارت وارد شد.
بنا به این گزارش، متهم پس از بازگو کردن انگیزه‌اش با قرار قانونی در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

سیامک دستمزد مرا به زنم می داد تا اینکه او درباره زنم حرفهای زشتی زد و من ...

حجت با تهدید چاقو مرا به کمربندی آزادگان برد و ... / مهسا مدام می گفت ارتباط پنهانی مان را به زنم می گوید که ... + عکس

پایان شوم آخرین قرار دختر و پسر کرجی در پارک چیتگر

علت جنجالی مرگ بهروز شهرکی

حکم عجیب برای 2 افغانی شیطان صفت در تهران / نگار 22 ساله را به طبقه دوم فروشگاه بردند و ...

پدرم با زنان غریبه ارتباط داشت اما وقتی فهمیدم مادرم را طلاق می دهد، کنترلم را از دست دادم و ... + عکس

اگر خودرویتان را در استان فارس یا مرکزی سرقت کردند؛ اینجا را ببینید

قاضی عالی رتبه پشت میز قضاوت درگذشت + عکس

فیلم لحظه تیراندازی مرگبار در یک عروسی را ببینید / رسمی که خاطره تلخ برجای گذاشت

سقوط مشکوک و مرگبار زن 23 ساله از ساختمانی در الهیه

اقدام زشت خواهرزن در خانه داماد

فیلم لحظه آماده شدن مرزبانان ناجا قبل از عملیات + عکس

آزار هولناک نوید کوچولو توسط ناپدری اش در حمام +عکس 14+

جوان شیطان صفت پای چوبه دار درکرج توبه کرد و ...

قتل دوست صمیمی در جاده شمال به خاطر ارتباط پنهانی با زن او+ عکس

انفجار وحشت آور در ملاصدرا تهران

من در تلگرام با مهناز آشنا شدم او از من خواست به کرج بروم و...

حمله تروریستی به رئیس جمهور خنثی شد

سقوط درخت روی اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر+ عکس

 

کدخبر: 278158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟