ماموران پلیس اگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که پس از ارتکاب قتل در استان گلستان به شهرستان هیرمند متواری شده بود را شناسایی و دستگیر کردند. 

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس Police آگاهی استان گفت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل The Murderer فراری در یکی از محلات شهرستان هیرمند، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت قاتل فراری را که در شهرستان گرگان دست به قتل Murder زده و متواری شده بود و هم اکنون با نام مستعار در شهرستان هیرمند زندگی می کرد، را بدست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم را در مخفیگاهش در هیرمند دستگیر کرده و در بازجوی های به عمل آمده متهم به جرم Crime خود اعتراف کرد.

ملاشاهی با اشاره به اختلافات مالی بین این دو نفر که باعث قتل شده تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشگیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی ‌شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟