تعقیب و گریز پلیس نهاوند برای دستگیری سارقان دو خودرو پس از ناکامی در سرقت احشام با کشته شدن یک تن و متواری شدن دو تن دیگر پایان یافت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ منصور ملکی رئیس پلیس Police نهاوند در تشریح این خبر اظهار کرد: سه سارق با سرقت Stealing یک خودرو تویوتا در شهر همدان بعداز ظهر دوشنبه ۱۵ خرداد به منظور سرقت احشام وارد یکی از روستاهای بخش مرکزی نهاوند شدند.
این مقام انتظامی گفت: با اطلاع و هوشیاری اهالی روستا سارقان در سرقت احشام ناکام مانده و به سمت یکی از روستاهای بخش خزل نهاوند متواری شدند، که در ورودی این روستا خودروی آن ها خراب شد و این سه سارق یک پراید را از داخل روستای بخش خزل نهاوند سرقت کردند تا به فرار Escape خود از منطقه ادامه دهند.
وی افزود: پس از جا گذاشتن خودروی مسروقه اول در داخل روستا، سارقان با خودروی سرقتی دوم به فرار خود ادامه دادند که در مسیر فرار خود با نیروهای پلیس نهاوند مواجه شدند، اما سارقان بدون توجه به ایست پلیس به فرار خود ادامه می دهند و پلیس هم با توجه به قانون Law به کار گیری سلاح به سمت چرخ های خودروی سارقان شلیک می کند و به تعقیب سارقان ادامه می دهد.
ملکی ادامه داد: در این تعقیب و گریز خودروی نیروی انتظامی نیز با برخورد به موانع بتونی کنار جاده دچار حادثه Incident می شود و سارقان از جاده فیروزان به سمت کنگاور متواری شدند.
رئیس پلیس نهاوند ادامه داد: بعد از مدتی پلیس نهاوند مطلع می شود که دو جوان یک زخمی تیر خورده را به بیمارستان کنگاور برده اند که پلیس نهاوند سریعا به بیمارستان کنگاور مراجعه می کند اما دو جوانی که فرد زخمی را به بیمارستان برده اند از محل متواری می شوند.
ملکی با بیان اینکه پرونده این حادثه با هماهنگی مقام قضایی در دست بررسی است افزود: تحقیقات پلیس در مورد شناسایی جسد جوان مجهول الهویه و ارتباط وی با حادثه امروز وشناسایی سارقان همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 270422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟