اوباش کانکس شهرداری چی ها  را به آتش کشیدند  + عکس

سید امیرحسین محمدی موسوی مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران اظهار داشت: یکی از اراذل و اوباش‌هایی که در ظاهر دستفروش در شمال شهر تهران، اقدام به اجاره معابر به دیگر دستفروشان می کرد، شب گذشته (دهم خردادماه) کانکس ویژه استقرار ماموران انضباط شهرى را به آتش کشید.

محمدی موسوی گفت: در ادامه قانون Law شکنى ها و رفتارهاى خشونت بار برخی دستفروشان و اراذل و اوباش خیابان فروش، شب گذشته یکى از سرشاخه هاى فروش و اجاره معابر، کانکس استقرار ماموران انضباط شهرى در تجریش را به آتش کشید.

وی افزود: عوامل شهربان پس از مطلع شدن از به آتش کشیده شدن کانکس، مراتب را با عوامل انتظامی در میان گذاشتند و تحقیقات درباره فرد یا افرادی که مرتکب این تخلف شدند ادامه دارد.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران اضافه کرد: در تحقیقات اولیه که در محل وقوع حادثه Incident انجام شد، کسبه و مردم یکى از عوامل وقوع حادثه را فردی از اراذل خیابان فروش که معابر عمومى را به دستفروش‌ها اجاره می داد، به نام اختصاری "پ" نام بردند.

محمدی موسوی تصریح کرد: به گفته شاهدان عینی فردی که کانکس استقرار عوامل شهربان را به آتش کشید، حالت روانی متعادلی نداشته است و برخی گفته ها حکایت از شرب خمر وی دارد.

وی گفت: خوشبختانه ماموران انضباط شهرى در این زمان، در محل حادثه حاضر نبوده و کسی دچار حادثه نشده است.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران تصریح کرد: در حالى که کسبه تجریش و شهروندان از مزاحمت هاى سدمعبرى و حاشیه سازى هاى بساط گستران و دستفروشان این منطقه ابراز نارضایتى دارند، دستفروشان نه تنها از قانون رفع سدمعبر تمکین نمی‌کنند بلکه نظم عمومى را به هم ریخته و مرتکب رفتارهاى مجرمانه و خشونت بار می‌شوند.

محمدی موسوی افزود: روز سه شنبه (9خردادماه) سال جاری نیز تعدادى از دستفروشان که از سرشاخه های اصلی اراذل و اوباش هستند، 5 نفر از نیروهاى انضباط شهرى در تجریش را با قمه، زنجیر و چاقو به شدت زخمى کردند.

وی ادامه داد: 3 نفر از این نیروها به خاطر جراحت شدید در شاهرگ گردن، شش و چشم راهى اتاق عمل شدند و در حال حاضر بستری هستند.

مدیر معبر شهربان و حریم بان شهرداری تهران گفت: مدیران دولتى باید براى حل معضل بیکاری و ساماندهی دستفروشى انجام اقدامات موثر و جدى را در دستور کار خود قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 269589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟