خفت گیری تلگرامی در شهرستان قدس! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ شاهپور فلاحی در تشریح این خبر بیان داشت:در پی وصول گزارشی مبنی بر وقوع دو فقره خفت گیری با استفاده از تلگرام Telegram از شهروندان در شهرستان قدس،بررسی پرونده در دستور کار ماموران پلیس Police آگاهی قرار گرفت. 
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی در بررسی های فنی و مصاحبه با مالباختگان متوجه شدند که یکی از سارقان از طریق تلگرام اقدام به شناسایی طعمه های خود کرده و پس از ایجاد رابطه دوستی در فضای مجازی  با سوژه مورد نظر در مکانی خلوت قرار ملاقات گذاشته که پس از حضور در مکان اعلامی اقدام به سرقت Stealing وسایل افراد می کند.
وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده و اخذ مجوز های قضائی و بررسی صحنه وقوع جرم Crime و نیز تصاویر دوربین های مداربسته دو تن از سارقان با هویت  معلوم مورد شناسایی قرار گرفتند که با شگردهای پلیس هر دو نفر سارق به همراه همدستشان که در شبکه تلگرام اقدام به شناسایی طعمه ها میکرد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی دقیق به مقر انتظامی دلالت داده شدند . 
سرهنگ"فلاحی" خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های خود اعلام داشتند از طریق تلگرام مبادرت به شناسایی طعمه های مورد نظر میکردیم و پس از کشاندن آنان در یک مکان خلوت اقدام به سرقت وجه نقد ، موبایل و سایر اشیاء با ارزش ایشان می کردیم. 
فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان از تمامی شهروندان که بدین شیوه مورد سرقت و خفت گیری قرار گرفته اند خواست تا با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان قدس نسبت به شناسایی سارقان اقدام نمایند برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

شوهرم وقتی دوست دختر سابقش را پیدا کرد که او شوهر کرده بود ولی بوالهوسی پایان نداشت تا اینکه ...

فیلمبرداری از پایان کلاس درس برای استاد و دختر دانشجو دردسر ساز شد

توطئه شوم مرد تهرانی که از دختر 17 ساله مازنی خواستگاری کرد

اقدام زشت یک کارمند موسسه مالی در نکا

پایان اقدامات هولناک پزشک قلابی در کرمان

پرونده معاون سابق آستان قدس به دادسرای تهران

له شدن زنی زیر چرخ های کامیون میکسر در نیاوران

عجیب اما واقعی /وانت نیسان هم مچاله شد+ عکس

این زن 60 نوزاد را کشته است+عکس

مادر صحنه چاقو خوردن پسر 17 ساله اش را دید و...

خبرنگار ورزشی در پخش زنده حشره را بلعید! و ... + فیلم و عکس

بدلکار سریال پایتخت برای جراحی جمجمه به تهران منتقل شد/ آمبولانس سر صحنه حاضر بود + فیلم لحظه حادثه

راننده ضارب مامور راهنمایی و رانندگی سنندج دستگیر شد + عکس لحظه حادثه

 

کدخبر: 268208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟