قتل دوست صمیمی به خاطر هندزفری + عکس

فروردین‌ماه سال 91، مأموران پلیس از قتل Murder پسر جوانی در یکی از پارک‌های جنوب‌شهر باخبر و در محل حاضر شدند. یکی از شاهدان به مأموران گفت: در حال عبور از خیابان بودم که دو جوان با هم درگیر شدند و یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای زد و فرار Escape کرد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی مادر مقتول در حالی که به شدت اشک می‌ریخت در تحقیقات به مأموران گفت: پسرم یاسر 24 ساله بود. او دوستان زیادی داشت.

آن روز با یکی از دوستانش به نام آرش قرار گذاشته بود که برای تفریح به پارک بروند. پسرم وقتی از من خداحافظی کرد دیگر او را ندیدم. با این توضیحات مأموران آرش 25 ساله را به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار دادند و بعد از شناسایی او را بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما در بازجویی‌های متعدد بالاخره لب به اعتراف گشود و گفت: من و یاسر آن روز قرار داشتیم به پارک برویم. بعد از خوردن بستنی به سمت پارک می‌رفتیم که در راه هندزفری را از کیفم درآوردم تا آهنگ مورد علاقه‌ام را گوش کنم. یاسر از من خواست تا هندزفری را به او بدهم، اما قبول نکردم و او از این موضوع ناراحت شد. کمی که جلوتر رفتیم ناگهان هندزفری را از دستم قاپید و باعث عصبانیتم شد. اعتراض کردم و او در جواب به من فحاشی کرد. این اتفاق باعث درگیری شد و در آن درگیری با چاقویی که داشتم به او ضربه‌ای زدم و فرار کردم.

با اقرارهای متهم این پرونده تکمیل و به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به دستور ریاست دادگاه در جایگاه قرار گرفت و بار دیگر ماجرا را شرح داد. هیئت قضایی بعد از آخرین دفاع متهم بنا به درخواست اولیای‌دم او را به قصاص محکوم کرد و این رأی بعد از ارسال به دیوان عالی کشور توسط قضات یکی از شعبات آن تأیید شد. در حالی که این حکم در آستانه اجرا قرار داشت متهم توانست با پرداخت 400 میلیون تومان از چوبه‌دار فاصله بگیرد.

روز گذشته این پرونده بار دیگر برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم Crime روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی قربان‌زاده قرار گرفت. بعد از اعلام رسمیت جلسه متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: آن روز به خاطر رفتار یاسر خیلی عصبانی شدم، اما از کاری که کردم پشیمان هستم. امیدوارم همانطور که اولیای‌دم مرا بخشیدند، خدا هم مرا ببخشد. این هندزفری به قیمت تمام شدن جوانی‌ام در زندان Prison تمام شد. ای‌کاش آن روز دست به چاقو نمی‌شدم و اسم قاتل The Murderer روی من گذاشته نمی‌شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

قتل دختر و پسر دانش آموز که در کوهستان خلوت کرده بودند

رفتار وحشیانه و شیطانی 4 پسر نوجوان شیطان صفت با شقایق 29 ساله در خانه مجردی / 5 شب اسیر این ابلیس ها بودم!

وقتی سر زده به خانه آمدم زنم با یک مرد در شرایط بدی بودند / هر دو را سر بریدم مرا دستگیر کنید

قتل نوعروس تهرانی توسط شوهرش / داماد اعتراف نکرد ولی به اعدام محکوم شد + عکس زن بی نوا

ازوقتی بچه به دنیا آمده شوهرم می گویدبچه برای اونیست ومثل نامحرم ها با من زندگی می کند/دیشب راز ارتباط شیطانی اش را فهمیدم و...

قتل دوست صمیمی به خاطر هندزفری + عکس

فیلم مراسم خاکسپاری شاه مازندران + عکس

جزئیات علت فوت شاه مازندران از زبان فرماندار بابل + تصاویر

تصاویر شاه مازندران در بیمارستان و سردخانه / علت مرگ شاه مازندران در زندان اعلام شد

اقدام شیطانی با دختر تنها در مسافر خانه ای در ساحل دریا / این دختر خودکشی کرد+فیلم و عکس

خودسوزی عاشق شکست خورده + عکس

پای چوبه دار بودم که مادرم سکته کرد و ... + عکس

کشف بدن نیمه جان 3 نوجوان در گوشه جاده خاکی

وقتی راننده تاکسی مرا آزار می داد درها ماشین قفل شده بود و ...

اقدام شیطانی با دختر دانشجو در آسانسور بدون دوربین

4 بار طناب دار دور گردم افتاد و مرگ را حس کردم تا اینکه ...

وقتی با سعید به منطقه ییلاقی رسیدیم او پیشنهاد بی شرمانه ای کرد و... / حالا مانده ام با تهدیدهای او چه کنم

کار زشت پسری بادختر مورد علاقه اش در مازندران

 

 

کدخبر: 264804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟