اثبات دیوانه بودن یک زن تهرانی در قتل عام شوهر و 2 کودکش +عکس بچه ها

حدود ساعت 12 ظهر 14 آبان ماه سال گذشته وقوع یک جنایت Crime هولناک در ساختمانی در شهرک آزادی Freedom به مأموران کلانتری 150 تهرانسر اعلام شد که بلافاصله تیمی از نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و طی بررسی‌های اولیه مشخص شد زن سی و چهار ساله‌ای به نام فرزانه همسر سی و نه ساله و دختر و پسر یازده و چهار ساله‌اش را با ضربات چاقو به طرز هولناکی به قتل Murder رسانده است.

فرزانه پس از قتل و خودزنی قصد پریدن از بالکن خانه و خودکشی را داشت که توسط پلیس Police بازداشت شد همچنین دختر دیگر فرزانه که توسط مادرش مجروح شده بود به همراه مادرش به بیمارستان منتقل شد.

دقایقی بعد از این قتل مراتب به بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام و بازپرس امور جنایی تهران در محل وقوع جنایت حاضر شد همچنین بررسی صحنه وقوع جرم Crime نشان داد که تمامی اموال محل وقوع جنایت شکسته و به شدت تخریب شده است.

بررسی‌های تکمیلی در رابطه با این قتل هولناک نشان داد که همسایه‌های قاتل The Murderer پس از شنیدن صدای مشاجره و درخواست کمک فرزندان فرزانه در منزل آنها را شکستند و پلیس را در جریان این جنایت هولناک گذاشتند.

فرزانه در تحقیقات اولیه مدعی شد که از سالها قبل قرص مصرف کرده و به خاطر رفتارهای همسرش تصمیم به جنایت گرفته است.

وی درباره علت قتل فرزندانش نیز به بازپرس گفت: پس از این اتفاق فرزندانم که در حال تماشای تلویزیون بودند را نیز با چاقو زدم چون نمی‌خواستم آنها دست شخص دیگری بیفتند. همسر من با زن دیگری ارتباط داشت و همین موضوع باعث درگیری بین ما می‌شد.

در ادامه رسیدگی به پرونده، فرزانه به مدت یک ماه در بیمارستان روانی بستری شد و با دستور محسن مدیر روستا؛ بازپرس پرونده برای انجام آزمایشهای لازم و بررسی سلامت روحی و روانی توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان تهران معاینه شد.

سرانجام کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی وضعیت روحی و روانی فرزانه اعلام کردند وی در زمان ارتکاب جنایات مبتلا به اختلال خلقی همراه با علائم روانپریشی بوده، به نحوی که قوه تشخیص از وی سلب شده بود، نام برده خطرناک و لازم است تا زمان رفع حالات خطر از وی، در یک مرکز روانپزشکی مراقبت و بستری شود.

سرانجام بازپرس جنایی تهران دستور انتقال فرزانه از زندان Prison به بیمارستان را صادر کرد و وی در بیمارستان بستری می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

قتل در پارتی شبانه پسر سفیر آمریکای لاتین در تهران / بازیگران مشهور و فوتبالیست های سرشناس در میهمانی شبانه چه می کردند؟

شکنجه خوفناک علی در آشپزخانه / طناب دور گردن او را 3 نفری کشیدند! +عکس

وقتی در حیاط را باز کردم جوان مست مرا با کتک به داخل اتاق برد و ...

این مرد خطرناک را می شناسید / او دست به یک گروگانگیری مرموز در تهران زد و ناپدید شد + عکس

این ابلیس از اعدام گریخت / فرهاد را از پارک به خانه بردم و ... +عکس

شک بیش از حد زن برای شوهرش دردسرساز شد / او باید کارت بکشد! + عکس

«کریم آباد» رفسنجان درسوگ 8 زن وکودک + عکس قربانیان و حادثه

زن شوهردار تهرانی در دام شیطانی یک مرد با گریم خاص افتاد / او یک فیلم غیر اخلاقی از من برای شوهرم فرستاد و ...

اقدام شرم آور و کثیف مرد زن نما در واگن زنانه مترو / پلیس زن راز متهم را برملا کرد + عکس

تنبیه دانش آموزان با شلاق برای معلم گران تمام شد + تصاویر

عروس 3 ساعت پس از ازدواج طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد!

سرگردانی 6 ماهه خانواده زن گمشده در سیلاب خیابان پاسداران + عکس

تصادف هولناک قطار مسافری با خانه +عکس

قدرت باور نکردنی یک مادر که فرزندش به خطر افتاده بود + عکس

مادر حسود دستگیر شد + عکس

 

کدخبر: 264790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟