به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا امیری رییس پلیس Police آگاهی کرمانشاه گفت: به دنبال افزایش سرقت Stealing خودرو در سطح شهر کرمانشاه در ماه های گذشته تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کرمانشاه برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.
وی افزود: بدین ترتیب ماموران در تحقیقات ویژه و با اقدامات گسترده یکی از سارقان سابقه دار که در این سرقت ها نقش داشت را شناسایی کرده و در ادامه عملیات مخفیگاه این متهم ردزنی شد.
سرهنگ امیری ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی های قضایی و با اطلاع از حضور سارق حرفه ای در مخفیگاهش این متهم در عملیات پلیسی دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی کرمانشاه گفت: متهم در بازجویی های ابتدایی به 10 سرقت خودرو  با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد که مخفیگاه همدستان وی نیز شناسایی ودر دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.
این مقام پلیسی ادامه داد: سارقان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند که وسایل سرقتی را به شخصی در سطح شهر به فروش رسانده اند که در این راستا مالخر نیز دستگیر و به خرید خودروهای سرقتی از متهمان اعتراف کرد.
سرهنگ امیری در خاتمه افزود: با راهنمایی متهمان محل های سرقت بازسازی و تمامی مالباختگان شناسایی شدند، همچنین متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 264686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟