به گزارش رکنا، وقتی تلاش پلیس Police برای افشای راز آثار چاقو خوردگی روی بدن پسر دانشجو که در تصادف Crash رانندگی کشته شد بی نتیجه ماند قضات دادگاه حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کردند.

عصر پنجم مرداد 91 برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک عابر پیاده در خیابان افریقا تهران به پلیس 110 اعلام شد.راننده پژو که یک دختر 20 ساله به نام فرنوش بود پیکر نیمه جان عابر پیاده را به بیمارستان منتقل کرد اما او به خاطر شدت جراحات جان سپرد.

وقتی پزشکان متوجه آثار چاقو خوردگی های عمیق روی پیکر پسر جوان شدند جنازه برای روشن شدن علت مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد. در آن بین دختر جوان که به اتهام تصادف مرگبار بازداشت شده بود در تحقیقات گفت: پشت فرمان ماشین بودم و مادرم کنارم نشسته بود . در خیابان آفریقا ترافیک بود و سرعت بالایی نداشتم که یک پسر جوان در حالی که اثار خون روی لباسش نمایان بود و تلو تلو می خورد مقابل ماشینم پرید که به ارامی به او برخورد کردم. من که ترسیده بودم همان لحظه ترمز کردم و از ماشین پیاده شدم. پسر جوان بیهوش شده بود که بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتم و او را به بیمارستان رساندم اما او جان سپرد. من از جای جراحت های خونین روی بدن پسر جوان بی اطلاع هستم.

پلیس در تحقیقات بعدی دریافت پسر جوان دانشجوی فوق لیسانش بود و از شهرستان به تهران امده بود و همراه هم کلاسی اش در خانه اجاره ای زندگی می کرد. هم خانه وی در بازجویی ها گفت: امیر دانشجوی ممتاز بود. او با کسی اختلاف نداشت و صبح زود برای رفتن به کوه از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت تا اینکه دو روز بعد پلیس با من تماس گرفتم و گفت هم خانه ام جان سپرده است.

وقتی کمیسیون 3 نفره پزشکی قانونی در گزارشی علت مرگ را تصادف با خودرو اعلام کرد دختر جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و به نظر پزشکی قانونی اعتراض کرد. به این ترتیب پرونده برای بررسی دوباره به کمیسیون پنج نفره پزشکی قانونی فرستاده شد .

هنگامی که پنج کارشناس پزشکی قانونی در بررسی دوباره پرونده علت مرگ پسر دانشجو را خونریزی داخلی ناشی از اصابت چاقو اعلام کردند دختر جوان ازاتهام قتل Murder غیرعمدی پسر جوان تبرئه شد. تحقیقات پلیس نیز برای یافتن اثری از عاملان قتل این پسر بی نتیجه ماند و به این ترتیب اولیای دم پس از 5سال درخواست دریافت دیه از بیت المال را مطرح کردند. انها دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حصور یک مستشار حاضر شدند و گفتند: پسرمان برای تحصیل به تهران امده بود اما بی دلیل کشته شد و هیچ ردی از قتل یا قاتلان او به دست نیامد. به همین خاطر می خواهیم تا دیه او از صندوق بیت المال پرداخت شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حکم به پرداخت دیه از صندوق بیت المال صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

خالق “گنجشکک اشی‌مشی” درگذشت +عکس

نقشه شوم برای شوهربه خاطر دور کردن سایۀ هوو!

شب گذشته در محله گیشای تهران چه گذشت؟

پزشکی که با دستان لرزان یک جن را جراحی کرد! + فیلم و عکس

داماد 3 روز قبل از جشن عروسی، دخترخاله اش را به خاطر یک مرد دیگر طلاق داد

رفت و آمد های شیطانی کامبیز به خانه زن جوان / او حتی به صاحبخانه این زن هم رحم نکرد!

ماجرای دوستی شوم زن شوهردار با علیرضا / در حمام پنهان شده بودم که مزاحم فریبا به قرار شبانه آمد و ...

حمله به دختر و پسری که آلاچیق پارک تندرستی جنت آباد خلوت کرده بودند

مرگ مرموز زن شوهردار در قرار شوم با دوست پسر خیابانی اش در نظام آباد تهران

آتوسا را مخفیانه تعقیب کردم وقتی دیدم وارد یک خانه شد پی به راز شومش بردم!

ماجرای قسم خودرن تازه عروس و داماد در دادگاه خانواده

بلای وحشتناکی که داماد بر سر مادرزنش در اتاق استراحت آورد / در بندرعباس رخ داد + عکس

فیلم و تصاویر حمله وحشیانه به یک درمانگاه در آبادان / پزشکان و پرستاران فرار کردند!

بازجویی از فرنوش دختر 20 ساله به خاطر مرگ مرموز دانشجوی نخبه در خیابان آفریقا

تهدید اسیدی 2 پسر شیطان صفت برای برقراری ارتباط سیاه با دختران محل / آن ها چند دختر را به خلوتگاه کشاندند؟

4 ماجرا از 2 جوان خلافکار در پاکدشت / دختر جوان از آزار شیطانی گفت و ...+عکس

قتل در زندان اوین / قاتل در زندان آرایشگر بود و با قیچی لقمان را زد و ...

سرطان جان آهنگساز مشهور را گرفت + عکس

 

کدخبر: 263676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟