زنم را تعقیب کردم ولی او به سمت محل کارش نرفت و من از کوره در رفتم و ...

متهم مرد 40 ساله‌ای به نام یزدان است که 15 آذرماه سال 92 همسرش را با ضربه چاقو به قتل Murder رساند. یزدان بعد از بازداشت گفت: چند سال از  زندگی من و نازنین می‌گذشت و ما صاحب یک فرزند دختر بودیم. شغل همسرم آرایشگری بود و با مشتری‌هایش رفت و آمد داشت که آنها را نمی‌شناختم. وقتی از نازنین در مورد آنها سؤال می‌کردم، طفره می‌رفت و با عصبانیت جوابم را می‌داد، به همین دلیل در بسیاری از مواقع با هم مشاجره داشتیم. او همواره با دوستانش ارتباط داشت و روز به روز رفتارش تغییر می‌کرد و بی‌حوصله‌تر می‌شد. خواستم خودم را قانع کنم که شاید به خاطر سختی کارش است، اما مدتی که گذشت به رفت و آمدها و تلفن‌هایش مشکوک شدم.
او در شرح حادثه Incident گفت: روز حادثه تصمیم گرفتم او را در مسیر رفتن به محل کارش دنبال کنم، به همین دلیل به بهانه کار از خانه بیرون رفتم و داخل  خودروی خودم منتظر ماندم. دقایقی بعد نازنین در حالیکه با تلفن همراهش صحبت می‌کرد، سوار ماشین خودش شد و حرکت کرد. پشت سرش راه افتادم که ناگهان مسیرش را تغییر داد و به آرایشگاه نرفت. بلافاصله جلوی او را گرفتم و خواستم توضیح دهد که با عصبانیت گفت: به تو هیچ ربطی ندارد کجا می‌روم. سپس با چوبی که در ماشین داشت یک ضربه زد. او را سوار خودرو‌ام کردم و به خانه برگشتیم. وقتی وارد خانه شدیم از او سؤال کردم و خواستم در مورد رفتارش مرا قانع کند، اما او پرخاشگری کرد و من از عصبانیت با چاقو به او چند ضربه زدم. یزدان بعد از اقرار به جرمش روانه زندان Prison شد و این پرونده بعد از کامل شدن بررسی‌ها به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. 
متهم در اولین جلسه رسیدگی به ریاست قاضی قربان‌زاده محاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. این رأی بعد از تأیید در دیوان در آستانه اجرا قرار داشت که متهم با پرداخت دیه از مرگ فاصله گرفت.
صبح شنبه 16 اردیبهشت متهم بار دیگر از جنبه عمومی جرم Crime در همان شعبه پای میز محاکمه ایستاد و بعد از شرح دوباره ماجرا در آخرین دفاع گفت: از کاری که کردم پشیمانم. خدا را شکر که بار دیگر به من فرصت داده شد تا دخترم را در آغوش بگیرم. در آخر هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

راز دوران مجردی زن شوهردار لو رفت / همه چیز با دنیا آمدن بچه برملا شد و... + عکس

خواننده موسیقی سنتی شاگرد اول دانشگاه شریف را طلاق داد / شیوا و شوهرش هر دو نابغه بودند ولی ...

راز شوم پرسه زنی های شقایق و شایان با خودروی لوکس در خیابان های تهران

بلایی که داماد پولدار پس از 45 روز بر سر نوعروس جوان مشهدی آورد

عاقبت زندگی مردی با 13 مار در قلهک تهران / او را به دادگاه بردند و ...

تصادف ستاره ورزشی با یک زن عینکی + عکس

بازیگر مشهور سینما به حیوان آزاری متهم شد! +عکس

قاتل جوان ایرانی پس از فرار از فیلیپین در مشهد دستگیر شد

خودکشی پسر دبیرستانی که خود را از طبقه هشتم برج آلتون پایین انداخت

پرونده قتل 3 قمارباز در تهران

ظهور موش های مشروب خوار !

یک جمله خواهر، قاتل برادرش را لو داد+ عکس

احتمال زنده بودن معدنچیان گرفتار در معدن آذرشهر گلستان هست

اعتراف به قتل تلخ در جشن عروسی

تصاویری دلخراش از سوختن مرد جوان + 14+

پسر رضا شاه در گذشت +عکس

 

کدخبر: 262555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟