پاییز سال 95، زن 25 ساله‌ای خودش را به مأموران پلیس در ورامین رساند و از مردی افغان به اتهام آدم‌ربایی و تعرض شکایت کرد. او در طرح شکایت خود گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم بروم که یک پراید مسافربر توقف کرد. بعد از گفتن مسیرم سوار شدم. راننده که مردی افغان بود، پس از طی کردن مسیر کوتاهی وارد خیابانی فرعی شد. وقتی اعتراض کردم، چاقو کشید و تهدید به مرگ کرد. سپس در محلی خلوت اموالم را سرقت Stealing کرد و بعد...

شاکی گفت: وقتی پراید از محل دور می‌شد توانستم شماره پلاک را یادداشت کنم.

با اطلاعاتی که آن زن در اختیار مأموران گذاشت، آنها توانستند با ردیابی شماره پلاک خودرو، متهم 40 ساله را که عزیز نام داشت و تبعه افغانستان بود، شناسایی و بازداشت کنند. متهم در جواب بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت: روز حادثه Incident با خودرو‌‌ام از خیابان می‌گذشتم که زن جوان را به عنوان مسافر سوار کردم، اما وسوسه شیطان شدم و آن ماجرا اتفاق افتاد. با اقرارهای متهم این پرونده تکمیل و به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده، متهم پشت درهای بسته و غیرعلنی به ریاست قاضی بابایی و مستشار تولیت محاکمه شد. شاکی بعد از قرائت کیفرخواست بار دیگر شکایت خود را شرح داد. در ادامه متهم به دستور ریاست دادگاه در جایگاه قرار گرفت و گفت: دو سال قبل به طور غیرقانونی وارد ایران شدم. دنبال شغل مناسبی می‌گشتم تا بتوانم مخارج زندگی خود و خانواده‌ام را در افغانستان تأمین کنم تا اینکه صاحب یک ساختمان را پیدا کردم و او قبول کرد تا در ساختمان نیمه‌کاره کارگری کنم. بعد از مدتی یک پراید خریدم و در مسیر رفت و برگشت به ساختمان نیمه‌کاره مسافرکشی می‌کردم.

متهم ادامه داد: روز حادثه وقتی زن جوان را کنار خیابان دیدم، او را سوار کردم. در ماشین من و او تنها بودیم، به همین خاطر وسوسه شدم و بعد از آنکه به خیابان خلوتی رفتم، پس از آزار آن زن گوشی و کمی پول نقد از او سرقت کردم و بلافاصله گریختم.

در پایان جلسه، هیئت قضایی بعد از شور متهم را به 10 سال حبس به جرم Crime آدم‌ربایی و هشت سال حبس به جرم آزار زن جوان محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث رکنا را از دست ندهید:

بلایی که دختر جوان بر سر بچه پولدارهای شمال تهران می آورد+عکس

افسانه دوست صمیمی ام شوهرم را در دوران نامزدی از من گرفت!

اماراتی ها مدعی شدند / این سرباز در درگیری قایق ایرانی با اماراتی ها کشته شد+عکس

گوجه فرنگی، دولت احمدی نژاد ، مقایسه قیمت ها و بقیه ماجرا+ فیلم 

راز ارتباط شیطانی دروازه بان لیگ برتری با دختر جوان

سقوط مرگبار 2 دختر دانشجو با 206 داخل رودخانه سفید رود

6 سال عقد بودیم، چند روز بعد از ازدواج عروس خانم گفت به مردی دیگر علاقه دارد و ...

قبل از بازی در فیلم 2 بار به اتاق میلیاردر کثیف در هتل رفتم و ...+عکس

مردی مزاحم زنش را در خیابان کشت+ فیلم لحظه قتل

کتک کاری زن و شوهر جوان به خاطر قطع شدن اینترنت خانه

2 پسر جوان قربانی ارتباط شیطانی دختر جوان در خانه مجردی

2 قاتل شیطان صفت اعدام شدند+عکس

مربی شیطان صفت فوتبال پسر 10 ساله را به ویلای خود برد و ...+ عکس

این زندانی از تشنگی مُرد!

مرگ تلخ تازه عروس وداماد

دزدی که خودش غافلگیر شد! + فیلم

 

 

کدخبر: 260005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟