سارقان مسلح ایرانشهر برای فرار به خانه مردم هجوم بردند + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان رئیس پلیس Police شهرستان ایرانشهر در تشریح این خبر گفت: با اعلام پلیس 110 مبنی بر یک سرقت Stealingمسلحانه مغازه بلافاصله مأموران کلانتری 12 شهرستان به محل اعزام شدند. 
این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه توسط مأموران پلیس مشخص شد یک موتورسیکلت دو ترکه که یکی از آن ها سلاح کلت کمری داشته ضمن تهدید شاکی، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، مبلغ 800 هزار ریال وجه نقد و مدارک شناسایی وی کردند. 
وی در ادامه بیان کرد: ماموران بلافاصله ضمن اجرای طرح مهار، اقدام به گشت زنی هدفمند در سطح حوزه کرده و در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی موتورسیکلت و راکب آن شدند. 
جلیلیان به تلاش سارقان برای فرار Escape از دست مأموران اشاره و تصریح کرد: این سارقان مسلح پس از مشاهده ماموران برای مخفی شدن در خانه یکی از  شهروندان اقدام به تهدید وی کردند اما در نهایت توسط مأموران پلیس دستگیر شدند. 
رئیس پلیس شهرستان ایرانشهر در پایان ضمن اشاره به انتقال سارقان به کلانتری و اقرار به جرم Crime ارتکابی، خاطرنشان کرد: اموال کشف شده از سارقان پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد که این امر رضایت خاطر شاکی را به همراه داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 258747 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟