به گزارش رکنا، سرهنگ علی مهری رئیس پلیس Police آگاهی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان ایلام پس از یک هفته تلاش شبانه روزی عاملان چندین فقره سرقت Stealing را در شهر ایلام دستگیر کردند. 
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در ادامه بیان کرد: به دنبال وقوع چند سرقت خانه در برخی محله های شهر ایلام و شکایات برخی افراد مبنی بر سرقت اسباب و اثاثیه خانه و طلاجات آن ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 
وی افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس ردپای سه سارق حرفه ای که از شگردهای خاص برای سرقت از خانه های مردم استفاده می کردند به دست آمد. 
مهری خاطرنشان کرد: با شناسایی متهمان اکیپ های ویژه پلیس در چند عملیات جداگانه این سه نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس متهمان تاکنون به 50 فقره سرقت اعتراف کرده اند. 
وی با اشاره به اینکه 70 درصد مالباختگان شناسایی شده اند گفت: در این رابطه چند نفر مالخر شناسایی و دستگیر شده اند و مقادیری از اموال مالباختگان نیز کشف شده است. 
مهری در پایان با تاکید بر رعایت توصیه های پلیسی و توجه به نکات حفاظتی در مراقبت از خانه گفت: در این ایام که بیشتر خانواده ها عازم سفر هستند و خانه ها  خالی از سکنه می شوند فرصت مناسبی برای سارقان بدست می آید که می طلبد خانواده ها راه های نفوذ خانه های خود را محکم کنند و از نگهداری پول و طلاجات در خانه جدا پرهیز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 252551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟