ساکنان یک ساختمان چهار طبقه صحرگاه روز گذشته درحالی با صداهای مشکوکی از خواب بیدار شدند که هنگام بیرون‌آمدن از منزل با شعله‌های سرکش آتش که یکی از واحدهای طبقه سوم را در بر گرفته بود، مواجه شدند.

ساکنان ساختمان که در حال نجات خود از آتش بی رحم بودند در راه پله ها متوجه زجه‌هایی از دل آتش شدند، همسایگان بلافاصله با آتش‌نشانی تماس گرفتند که در کمتر از چند دقیقه اولین گروه آتش‌نشان در محل حضور یافت و بلافاصله تقاضای نیروی کمکی کرد.

آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و تجهیزات خاموش‌کننده وارد ساختمان شدند و شعله‌های آتش را مهار کردند و هم‌زمان با عملیات جستجو در دود در طبقات سوم و چهارم ساختمان که دارای شش واحد مسکونی بود، نسبت به انتقال محبوس ها و مصدومان اقدام کردند.

با گذشت دقایقی سخت و نفس‌گیر، بالاخره غول آتش به زانو درآمد و آتش‌نشانان با پیشگیری از سرایت آتش به سایر واحدهای مسکونی، از بازگشت حریق جلوگیری کردند.

کارشناسان اورژانس نیز با اعلام مرگ یکی از این افراد، بلافاصله دو مصدوم دیگر را که وضعیت وخیمی داشتند، به بیمارستان منتقل کردند که یکی دیگر از مصدومان در بیمارستان جان خود را از دست داد.

با گزارش این موضوع ازسوی ماموران انتظامی به بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، قاضی Judge احمدی‌نژاد و کارآگاهان پلیس Police آگاهی بلافاصله خود را به محل رساندند و تحقیقات تخصصی آغاز شد.

در ادامه تحقیقات وجود یک گالن حاوی مایعات اشتعال‌زا پشت درِ این ساختمان و حجم آتش، نشان از عمدی‌بودن حادثه Incident داشت که به بازپرس جنایی اعلام شد یک خانم چهل ساله و دختر خردسالش در این حریق جان باخته‌اند و مرد خانواده نیز به بیمارستان منتقل شده است.

درحالی تحقیقات جنایی ادامه یافت که قاضی احمدی‌نژاد خیلی زود متوجه اختلافاتی میان این خانواده و افرادی دیگر شد که پیش‌تر درپی این اختلافات عده‌ای احتمالا به‌منظور انتقام‌گیری اقدام به پاشیدن اسید بر روی خودروی این خانواده کرده بودند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در ادامه با توجه به شواهد موجود به سه نفر مظنون شد و دستور دستگیری این افراد را صادر کرد که بعد مشخص شد یکی از این افراد مظنون اصلی این حادثه است و این اختلافات درپی ارتباطات نامتعارف رخ داده است.

درحالی متهم اصلی پرونده منکر هرگونه جرمی بود که قاضی احمدی‌نژاد با شگردهای خاص خود توانست او را به حرف بیاورد.

او اظهار کرد که ساعت ۳ بامداد به این ساختمان چهارطبقه مراجعه کرده و تا هنگام حادثه آنجا بوده است.

 تحقیقات تا روشن‌شدن علت اصلی این جنایت Crime ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251869 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟