این مرد وکیل نبود از او شکایت کنید+ عکس

چندی پیش محمودخانی دادستان شهرستان البرز در گفت‎وگو با خبرگزاری میزان از دستگیری یک مدعی نفوذ در دستگاه قضا خبرداد و گفت: این فرد ادعای نفوذ در دادگستری و سایر نهادهای دولتی را داشته و در پوشش این اظهارات کذب، در قبال دریافت مبالغی ادعا می‌کرده که امور و مشکلات حقوقی افراد را مرتفع کند که نسبت به شناسایی وی اقدام شد.

در حال حاضر نیز پیرو دستور دادستان شهرستان البرز، مقرر گردید تصویر بدون پوشش متهم (الف. ش) در روزنامه های کثیر الانتشار و خبرگزاری های رسمی و مجازی و رسانه های تصویری و کانال های خبری تا تاریخ 23/12/95 منتشر شود.

این شخص متهم به ارتکاب کلاهبرداری بوده و ادعای نفوذ در دادگستری ها و مراجع قضایی و ادارات دولتی داشته و از این طریق اقدام به فریب افراد کرده و حسب اقرار نامبرده وجوهی را دریافت کرده است.

به لحاظ گستردگی و وسعت اقدامات نامبرده در استان های قزوین، تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان رضوی و احتمال وجود شکات و مالباختگان بیشتر در این پرونده وجود داشته؛ تصویر متهم بدون پوشش چاپ می شود، تا چنانچه افرادی دراین خصوص از وی شکایت دارند به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز ( استان قزوین) و یا پلیس Police اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟