به گزارش رکنا، ساعت 21 جمعه 20 اسفند ماه امسال ماموران کلانتری 15 آبادان در تماس مسولان بیمارستان شهید بهشتی از ماجرای مرگ خونین پسر نوجوانی قرار گرفتند.

خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در بیمارستان حاضر شدند و در گام نخست مشخص شد که  محمد 15 ساله هدف ضربات چاقو قرار گرفته است که پس از انتقال وی از سوی پسر جوان به بیمارستان به خاطر شدت جراحات و خونریزی به کام مرگ فرو رفته است.

پسر جوان که علی 21 ساله نام دارد به عنوان مظنون اصلی پرونده در بیمارستان دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: من از  محمد 50 هزار تومان پول طلب داشتم و چون بچه محل و همسایه هستیم برای گرفتن پولم به خانه شان  در منطقه سده آبادان رفتم و از او خواستم تا پولم را پس بدهد.

وی افزود: محمد حالت عادی نداشت و  وقتی حرفهای مرا شنید با چاقو شروع به خود زنی کرد که ناگهان روی زمین افتاد و من برای نجات جانش او را سوار بر موتورم کردم و به بیمارستان منتقل کردم.

این ادعاها در حالی بود که ماموران با حضور در محل جنایت Crime به تجسس از اهالی محل پرداختند و مشخص شد که درگیری این دو جوان ابتدا در خانه شروع شده و در ادامه درگیری شان به داخل کوچه کشیده شده است و همسایه ها مشاهده کرده اند که علی با محمددرگیر شده است.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با دستور انتقال جسد پسر جوان به پزشکی قانونی به کارآگاهان دایره جنایی پلیس Police اگاهی آبادان ماموریت داد تا تیم ویژه ای برای افشای راز این جنایت مرموز وارد عمل شوند و علی نیز برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 251266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟