پسرنوجوان از پدرخوانده کارخانه دارش انتقام گرفت+ عکس

به گزارش رکنا، چند روز قبل ماموران کلانتری 13 قدس ابادان در جریان دستبرد از شرکت تولید و نصب کامپوزیت در منطقه ایستگاه 7 آبادا قرار گرفتند و ماموران تجسس کلانتری برای تحقیقات فنی در محل حاضر شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی با توجه به سالم بودن قفل درهای ورودی پی بردند که عامل این سرقت Stealing با در دست داشتن کلید درها به راحتی وارد شرکت شده و دست به سرقت زده است.

در این مرحله ماموران با فرضیه اینکه سرقت از سوی یکی از آشنایان یا کارگران شرکت صورت گرفته تحقیقات فنی خود را آغاز کردند.

تجسس های فنی پلیس Police به پسر جوانی رسید که از چندی قبل به عنوان پسر خوانده مدیر شرکت در این محل شروع به کار کرده و شب ها نیز در شرکت زندگی می کرد اما چندی پیش به خاطر بحث و درگیری با مدیر شرکت از محل کارش خارج شده و دیگر کسی از او اطلاع ندارد.

بدین ترتیب تحقیقات فنی و اطلاعاتی برای دستگیری پسرخوانده مدیر شرکت کلید زده شده تا اینکه روز پنج شنبه 19 اسفند ماه مخفیگاه عرفان ردزنی شد و این متهم جوان در محاصره پلیس دستگیر شد و در بازرسی مخفیگاه پسر جوان وسایل سرقتی شرکت کامپوزیت به دست آمد.

عرفان 17 ساله به ماموران گفت: در زمان کودکی ام پدر و مادرم را ا دست دادم و مدتی با خواهرم زندگی می کردم که وی ازدواج کرد و دامادمان حاضر نبود من در کنار آنها باشم به همین خاطر مدتی در خانه دایی ام زندگی می کردم.

وی افزود: چند سال در خانه دایی ام بودم تا اینکه 2 سال پیش مرا از خانه شان بیرون کردند تا اینکه با مدیر شرکت کامپوزیت آشنا شدم و او به عنوان پدرخوانده مرا در شرکتش مشغول به کار کرد و همچون بچه هایش مرا دوست داشت و پول جیبی می داد ولی شب ها در همان شرکت می خوابیدم.

پسر جوان گفت: از مدیر شرکت می خواستم که با من قرار داد ببندد و حقوقم را پرداخت کند اما او نپذیرفت و چند بار با هم بر سر این مسئله بحث کردیم تا اینکه تصمیم گرفتم مدیر شرکت را نزد کارگران شرکت بد نام کنم که او متوجه این کار شد و درگیری ما بالا گرفت.

عرفان گفت: آخرین بار که با پدر خوانده ام درگیر شدم او مرا اخراج کرد و از در آخرین حرفهایش ادعا کرد که قصد داشته با حقوق هایی که من نمی پرداخت یک خانه برایم بخرد.

پس از اینکه از شرکت خارج شدم تصمیم گرفتم برای گرفتن حق و حسابم دست به دزدی theft از شرکت بزنم.

وی ادامه داد: با در دست داشتن کلید شرکت به راحتی وارد آنجاشدم و سرقتم را به اجرا رساندم.

بنا به این گزارش، عرفان با قرار وثیقه روانه زندان Prison شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 251069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟