این مرد  در دادسراها  به شکارهای شومی می پرداخت

محمودخانی دادستان شهرستان البرز از دستگیری یک مدعی نفوذ در دستگاه قضا خبر داد و گفت: این فرد ادعای نفوذ در دادگستری و سایر نهادهای دولتی را داشته و در پوشش این اظهارات کذب، در قبال دریافت مبالغی ادعا می‌کرده که امور و مشکلات حقوقی افراد را مرتفع کند که نسبت به شناسایی وی اقدام شد.

وی ادامه داد: این فرد مبالغی را از استان‌های مختلف دریافت و به کلاهبرداری میلیونی اقدام کرده است که پس از ثبت شکایت سایر شکات میزان دقیق کلاهبرداری اعلام خواهد شد.

محمودخانی تصریح کرد:با تلاش های صورت گرفته و انجام اقدامات فنی متهم که مدت ها متواری بود شناسایی و با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام کلاهبرداری و ادعای نفوذ بر خلاف حق و تظاهر به امر وکالت دستگیر و بازداشت شد.

دادستان شهرستان البرز عامل اصلی این گونه کلاهبرداری‌ها را اعتماد بی جای مردم به افراد مدعی نفوذ در سیستم قضایی قلمداد کرد و گفت: مردم نباید به صرف یک ادعا و قول‌های واهی افراد سود جو و فرصت طلب به آنها اعتماد کنند و روند رسیدگی به پرونده خود را که در یک چارچوب قانونی است با حاشیه روبرو سازند.

وی در پایان تصریح کرد: پیگیر هستیم که تمامی شکاتی که مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند، شناسایی و نسبت به شکایتشان اقدامات مقتضی انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟