سرهنگ شیرمراد مرادی ماموران نیروی انتظامی این شهرستان گفت: شب گذشته ماموران نیروی انتظامی برای اجرا حکم جلب به سوی منزل شخصی در روستای باغخواص از توابع شهرستان ورامین روانه می شوند اما فردی که قرار بوده جلب شود با اسلحه وینچستر به سوی یک استوار نیروی انتظامی شلیک می کند.

وی افزود:ماموران اصلا انتظار وجود اسلحه گرم در منزل متهم را نداشتند اما غافلگیر نمی شوند و یک افسر شجاع نیروی انتظامی بسیار ماهرانه دست متهم را هدف می گیرد و طوری شلیک می کند که فرد ضارب مجروح شود.

این مقام انتظامی شهرستان ورامین گفت:سپس پسر وی با قمه به سوی افسر نیروی انتظامی حمله می کند که این بار نیز افسر نیروی انتظامی بسیار چابک و ماهرانه به وی شلیک و او را زخمی می کند.

وی گفت:سپس یک پسر دیگر متهم با چاقو به سوی سرباز نیروی انتظامی حمله ور می شود که افسر ماهر ناجا این بار بسیار سریع و ماهرانه به وی شلیک می کند و وی زخمی می شود،این افسر بسیار ماهر سه متهم را زخمی می کند و سرعت عکس العمل وی از این جهت حائز اهمیت است که هم طوری شلیک می کند که متهمین زخمی شوند و هم بسیار سریع حمله غافلگیرانه آن ها را پاسخ می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: گویا این متهمان پرونده قاچاق Contraband از قبل در محاکم قضایی کردستان داشتند و فراری بودند.

وی اظهار داشت:هر سه نفر پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 250864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟