به گزارش رکنا: چند روز قبل مرد جوانی به نام علیرضا با حضور در اداره پلیس Police فتای آبادان ادعا کرد که فردی با انتشار مطالب و تهمت های دروغ به وی در شبکه های اجتماعی باعث بی آبرویی وی در محل کار و خانواده اش شده است.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که علیرضا چندی پیش به استخدام یک شرکت دولتی در آمده و با توجه به مدرک تحصیلی اش خیلی زود توانسته جایگاه خوبی در محل کارش به دست آورد.

در ادامه ماموران پلیس فتای آبادان با تجسس های فنی و مهندسی موفق به شناسایی عامل انتضار این مطالب ، فردی به نام همایون که یکی از همکاران علیرضا بود شدند.

ماموران پی بردند که همایون 6 ماه به بازنشستگی اش مانده و دست به این اقدام سیاه زده است که خیلی زود این مرد در عملیات پلیسی دستگیر شد.

همایون در اعترافاتش گفت: 30 سال در این اداره مشغول به کار بوده و 5 سال قبل مدیر قسمت بخشی که کار می کردم شدم اما وقتی علیرضا در اداره مشغول به کار شد و در حالی که هم سن فرزندم بود او را به جای من نشاندند و مدیریت را از من گرفتند.

وی افزود: این در حالی بود که علیرضا هیچ سابقه کاری نداشت و همین موضوع باعث شد تا با انتشار مطالبی در فضای مجازی باعث تخریب این جوان مدیر شوم.

علیرضا وقتی حرف های همایون را شنید گفت: بارها به رییس اداره گفته بودم که تا زمان بازنشستگی همایون صبر کند و پس از آن مرا مدیر آن بخش کند اما رییس اداره مخالف کرد و عنوان کرد می خواهد قبل از بازنشستگی همایون من کار را در آن بخش یاد بگیرم و اگر مشکلی داشتم از همایون کمک بگیرم.

وی افزود: شرایط همایون را به خوبی درک می کنم و به همین دلیل از او شکایتی ندارم.

بنا به این گزارش، در حالیکه شاکی پرونده رضایت خود را برای بخشش همکارش اعلام کرده است اما همایون با توجه به جنبه عمومی جرم Crime به دادگاه معرفی شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 250407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟