بازخوانی حوادث Accidents و وقایع جنایی در 25 خرداد ماه سال 1355
این مرد «شاهپور» نام دارد و آخرین طعمه وی پسر 16 ساله‌ای است که یک ماه قبل به خاطر اختلاف با خانواده‌اش از منزل خارج شد و هنگامی که در گوشه‌ای از حیات مسجد جامع تهران نشسته بود با این شاهپور آشنا شد.
شاهپور وقتی متوجه شد طعمه‌اش که در یک مغازه عطاری واقع در بازار کار می‌کند و با خانواده‌اش اختلاف پیدا کرده از فرصت استفاده پیدا کرد و با وعده‌های شیرین او را به مسافرخانه مولوی برد و با تهدید و تطمیع مدت یک ماه او را نزد خود نگه داشت و در این مدت وی را وادار به دزدی می‌کرد و به خاطر اینکه کسی متوجه اسارت پسر 16 ساله نشود در محلهای مختلف اقامت می‌گزید.
سرانجام چند روز پیش صاحب مغازه‌ای که این نوجوان قبلاً در آن کار می‌کرد متوجه موضوع شد و جریان را به ماموران کلانتری 13 تهران اطلاع داد و مأموران شاهپور را دستگیر کردند.
در بازرسی بدنی که از این شخص به عمل آمد تعداد زیادی بلیط مربوط به شرکتهای مختلف مسافربری به دست آمد، شاهپور اعتراف کرد برای پیدا کردن پسرهای 16 و 17 ساله به شهرستانهای مختلف مسافرت می‌کرده و بلیطها را به خاطر این موضوع خریده است ضمناً معلوم شد در این مدت این مرد، دو پسر 16 و 17 ساله به نام‌های «شاهرخ» و «فرخ» را نیز وادار به دزدی کرده است.
پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و متهم همراه پرونده به دادسرای تهران فرستاده شد؛ صانعی بازپرس شعبه یک دادسرای تهران این مرد را با قرار وثیقه به مبلغ 500 هزار ریال روانه زندان Prison کرد، تحقیق در این مورد توسط مقامات مربوطه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 249558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟