فیلم وحشتناک لحظه سرقت مسلحانه از صرافی
حجم ویدیو: 23.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، این سرقت Stealing مسلحانه ساعت 13:30 دقیقه پنج شنبه 28 بهمن ماه سال رخ داد که 2 سارق با در دست داشتن قمه و اسلحه کلاشینکف پای در یک صرافی نزدیک میدان فردوسی در خیابان تقوی شدند.

3 مرد داخل صرافی سرگرم کار بودند که با دیدن این صحنه شوکه شدند که دزدان مسلح که نقاب به صورت داشتند ابتدا با صدای بلند از 3 مرد داخل صرافی می خواهند که روی زمین بخوابند که در این لحظه سعید که صاحب صرافی بود صندلی چرخ داری را به سمت مسیر ورودی پشت میز کار همکارانش می گذارد که مانع کار دزدان شود.

سارق اسلحه به دست در این صحنه اقدام به تیراندازی به پای سعید می کند و همدست دزد The Thief مسلح در حالیکه کیف مشکی به دست داشت به سختی خود را پشت میز کار صرافی می رساند و اقدام به برداشتن 65 هزار یورو می کند.

دزدان در ادامه قصد سرقت از گاو صندوق صرافی را داشتند که برای اجرای نقشه شان یک گلوله دیگر به سمت دیوار مغازه شلیک می کنند اما صندلی جلو مسیر ورودی به پشت میز جلوی سرعت کار دزدان را می گیرد.

سارقان مسلح در گام بعدی وقتی می بینند زمان زیادی را از دست دادند قصد فرار Escape داشتند که متوجه یک بسته دلار روی زمین می شوند و با برداشتن آن به سرعت پا به فرار می گذارند.

دزدان با سرقت 65 میلیون تومان از صرافی سوار بر خودروری پرایدی پا به فرار می گذارند.

ماموران پلیس Police آگاهی تهران با تحقیقات پلیسی پس از 48 ساعت موفق به شناسایی متهمان می شوند مخفیگاه آنها در شهر کوهدشت ردزنی می شود.

ماموران با هماهنگی ماموران پلیس لرستان در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمان می شوند و در تحقیقات مشخص شد که دزدان اسلحه کلاشینکف را ناپدید کرده اند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارقان سابقه دار و خودروی پراید را نیز چند روز قبل از اجرای نقشه شان سرقت کرده اند.

بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس نصرتی از شعبه یکم دادسرای ناحیه 34 در اختیار ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 247981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟