به گزارش رکنا، ساعت 16:45 دقیقه یکشنبه نخستین روز بهمن ماه ماموران کلانتری 117 جوادیه در تماس پسر جوانی در جریان سناریوی خونین زن 60 ساله ای در خانه اش قرار گرفتند و تیمی از ماموران همراه امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و بررسی های ابتدایی نشان از مرگ مادر خانواده داشت.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی به منطقه باغ آذری، خیابان زارعی کوچه شیری حرکت کردند.

کارآگاهان با حضور در صحنه جنایت Crime با جسد خونین زن 60 ساله ای به نام شهربانو روبرو شدند و این در حالی بود که پسر خانواده با دیدن این صحنه شوکه شده بود و اشک می ریخت.

پسر جوان در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: ساعت 16:30 برای دیدن مادرم به خانه اش آمدم ابتدا زنگ خانه را به صدا در آوردم اما کسی پاسخگو نبود و در ادامه با کلیدی که همراهم بود وارد خانه شدم و با پیکر مادرم که غرق خون روی زمین افتاده بود روبرو شدم و خیلی زود با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

کارآگاهان در ادامه تجسس ها پی بردند که طلاها زن تنها به سرقت Stealing رفته است و آثار به هم ریختگی داخل خانه و آثار درگیری روی بدن قربانی جنایت نشان از انگیزه قتل Murder برای سرقت داشت.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی در این مرحله دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عاملان این جنایت در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟