5 عامل تیراندازی به اتوبوس در بزمان دستگیر شدند+ جزئیات و عکس

به گزارش رکنا، نبی بخش داودی، فرماندار ایرانشهر تیراندازی به یک اتوبوس در بزمان را تایید کرد و گفت: در پی این حادثه Incident Incident یکی از مسافران کشته شد.
وی افزود: پنج مظنون در این زمینه دستگیر شده‌اند.
سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police سیستان و بلوچستان با بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: شب گذشته یک دستگاه اتوبوس که از شهرستان ایرانشهر به مقصد بندرعباس در حال حرکت بوده در 200 کیلومتری منطقه بزمان یک تبعه بیگانه افغانی را به عنوان مسافر سوار می کند که پس از طی مسافتی افرادی ناشناس تعداد سه تیر به سمت اتوبوس شلیک می کنند که این تبعه بیگانه غیر مجاز بر اثر اصابت گلوله جان خود را ازدست می دهد. 
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان افزود: پس از وقوع این جرم Crime بلافاصله تیم های عملیاتی و یگان های تکاوری پلیس به منطقه اعزام شده و با اشراف اطلاعاتی سرنخ هایی از دخالت یک سارق مسلح در این رابطه به دست می آورند.
وی تصریح کرد: یگان های عملیاتی پلیس در یک عملیات غافلگیرانه بامداد امروز این سارق مسلح را به همراه یک تیغه کلاش و مهمات مربوطه دستگیر می کنند. 
رحیمی افزود: کاراگاهان پلیس در ادامه رسیدگی به موضوع چهار سارق دیگر را در این منطقه به همراه یک قبضه سلاح جنگی و چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه و دو دستگاه خودرو دستگیر کردند. 
رئیس پلیس سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برابر بررسی های به عمل آمده و اخذ استعلامات فنی، یکی از این متهمان به جرم معاونت در قتل Murder و حملمواد مخدر Drugs تحت تعقیب مراجع قضائی است و تحقیقات تخصصی از این متهمان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟