سرنوشت عجیب 4 جوان آدمکش/ آن ها با دستور یک زن تهرانی شوهر او را به قتل رساندند/+عکس

به گزارش رکنا، هفتم آذر ماه سال 92 زن 30ساله ای به نام فاطمه با همدستی بهزاد 22 ساله، برادر او بهنام و دو دوست دیگرش به نام‌های سهراب و سعید، شوهر 38 ساله‌اش به نام مهرداد را در خانه‌اش خفه و جنازه اش را در حاشیه شهرک آفتاب رها کردند.

آدمکش ها که با بررسی ریز مکالمات تلفنی فاطمه و بهزاد رسوا شده بودند به مشارکت در جنایت Crime اعتراف کردند.

آنان در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و قضات دادگاه با توجه به درخواست دختر 12ساله قربانی و با توجه به مدرک های موجود در پروند بهزاد و سهراب را به جرم Crime مشارکت در قتل Murder به قصاص محکوم کردند. پرونده بهنام و سعید نیز به خاطر اینکه هنگام جرم زیر 18 سال داشتند به دادگاه اطفال فرستاده شد. قضات دادگاه فاطمه ر ا نیز به 15 سال زندان Prison به جرم معاونت در قتل و 99ضربه شلاق Whip محکوم کردند.

قضات دیوان عالی کشور اما پس از بررسی موشکافانه پرونده حکم صادره را نپذیرفتند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند.

به این ترتیب دیروز بهزاد و سهراب در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور دو مستشار بار دیگر پای میز محاکمه ایستادند.

دراین جلسه بهزاد گفت: به خاطر علاقه ام به فاطمه نقشه قتل را کشیدم و برای اجرای آن از دوستانم و برادر کوچکم بهنام کمک گرفتم. اما من واقعا در قتل دستی نداشتم و شوهر فاطمه را نکشتم.ما همگی طبق نقشه به خانه فاطمه رفتیم و با شوهر او که خواب بود روبه رو شدیم. دوستانم شلواری را دور گردن شوهر فاطمه پیچیدند تا خفه شد اما من فقط نظاره گر ماجرا بودم.باور کنید تحت فشار در اداره آگاهی به قتل اعتراف کردم اما حالا می گویم بی گناهم.

سهراب 25 ساله نیز مشارکت در جنایت را نپذیرفت و گفت: من و دوستانم در قهوه خانه نشسته بودیم که بهزاد سراغمان آمد و از ما خواست تا برای دعوا همراه او برویم. ما با هم به خانه فاطمه رفتیم. بهزاد به اتاق خواب رفت و با مهرداد درگیر شد. ما هم به آنجا رفتیم و شلواری را که بهزاد دور گردن مهرداد پیچیده بود کشیدیم . اما من که ترسیده بودم قبل از مرگ شوهر فاطمه اتاق را ترک کردم.

در پایان جلسه هسات قضایی وارد شور شد و عنوان اتهامی بهزاد را از مشارکت در قتل به مباشرت و عنوان اتهامی سهراب را به معاونت در قتل تغییر داد. قضات دادگاه قرار است به زودی برای دو پسر جوان حکم صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟