وقتی مرد صدای زن و قاتل را از کانال کولر اتاق خواب شنید...+عکس

به گزارش رکنا، هفتم مرداد سال 87 زن 34 ساله ای به نام ناهید به اداره آگاهی نهاوند همدان رفت و گفت: دیشب دو مرد ناشناس با یک ماشین به مقابل خانه ام آمدند و شوهرم به نام رحمت را با خود بردند.بیش از 24 ساعت از خروج شوهرم گذشته اما او هنوز به خانه برنگشته است.می ترسم بلایی سرش آمده باشد.

تجسس پلیس Police برای افشای راز ناپدید شدن رحمت 48 ساله آغاز شده بود که جنازه یک مرد در اعماق دره ای در جاده دهبوره نهاوند پیدا شد.سپس ناهید به پزشکی قانونی رفت و جنازه شوهرش را شناسایی کرد.

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس و جو از پسر نوجوان رحمت پرداخت.«امیر» 14ساله گفت: نیمه شب ششم مرداد به خاطر سر و صدایی که در پشت بام خانه مان ایجاد شده بود از خواب پریدم.می خواستم به پشت بام بروم که مادرم جلوی راهم را گرفت.مادرم گفت دو مرد ناشناس پدرم را ربوده اند.همان موقع مادرم و یک مرد جوان به نام هوشنگ که سر خیابانمان مغازه خدمات کامپیوتری دارد به دنبال پدرم رفتند.یک روز بعد بود فهمیدم پدرم کشته شده است.

با اطلاعاتی که پسر نوجوان ارایه داد تحقیق میدانی به مرحله تازه ای رسید و ماموران ناهید و هوشنگ را بازداشت کردند.

هوشنگ گفت : مدتی بود که با ناهید آشنا شده بودم .نیمه شب به پشت بام خانه ناهید رفتم تا او را ببینم.در حالی که رحمت در اتاقش خوابیده بود ناهید به پشت بام آمد و گرم صحبت شدیم.در آن بین ، رحمت صدای ما را از کانال کولر شنید و به پشت بام آمد.او به محض اینکه من و همسرش را دید شوکه شد.من هم که ترسیده بودم با لگد به شکم او زدم وناهید چادر خود را به دور گردن شوهرش پیچید.وقتی رحمت بیهوش شد او را سوار ماشین کردیم و در جاده دهبوره به ته دره انداختیم.

به دنبال اعتراف های هوشنگ مشخص شد این مرد پیش تر با گروهک های ضد انقلاب رابطه داشته و تحت تعقیب بود ه است. با افشای این ماجرا وی در شعبه 15 دادگاه انقلاب ، محارب شناخته و به اعدام execution محکوم شد.

پرونده قتل Murder رحمت نیز با نیابت قضایی در دادگاه کیفری استان تهران تحت رسیدگی قرار گرفت.

در جلسه دادگاه قضات هوشنگ را به قصاص و ناهید را به 3سال زندان Prison محکوم کرد. حکم قصاص و اعدام هوشنگ در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده بود که وی توانست رضایت اولیای دم هوشنگ را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم Crime پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیرو زدر شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد هوشنگ گفت: حکم اعدامم در دیوان عالی کشور تایید شده و در آستانه اعدام قرار دارم و حالا که در یک قدمی مرگ قرار گرفته ام حرفی برای دفاع ندارم.

وی در پاسخ به سوال قاضی Judge درباره اینکه چطور توانستی رضایت اولیای دم را جلب کنی گفت: من تلاشی برای جلب رضایت اولیای دم رحمت نکردم و مبلغی به آنها نپرداختم. آنها خودشان اعلام گذشت کردند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی هوشنگ را به زندان محکوم کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟