2 مرد مسلح پول می گرفتند تا رابطه دخترو پسرها را لو ندهند+عکس

به گزارش رکنا، چندی پیش ماموران پلیس Police مشهد در جریان اخاذی های 2 جوان مامور نما از دختر و پسرها قرار گرفتند و تیم ویژه ای از ماموران کلانتری 21 مشهد برای دستگیری مامورهای قلابی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند که 2 جوان با در دست داشتن اسلحه کمری، گاز اشک آور و دستبند به عنوان مامور به طعمه هایشان در بلوار امام سجاد (ع) و آزاد شهر و پس از گرفتار کردن دختر و پسرهایی که نسبتی با هم ندارند اقدام به گرفتن پول و وسایل قیمتی از سوژه هایشان می کنند.

ردیابی ها ادامه داشت تا اینکه ماموران در تحقیقات فنی و پلیسی توانستند به کمک طعمه های این زورگیران مامورنما مشخصات ظاهری 2 جوان را به دست بیاورند تصویر چهره نگاری متهمان در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار گرفت.

تجسس های فنی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته 2 جوان مامورنما که برای اجرای نقشه شان از مخفیگاه شان خارج شده بودند ردیابی شدند و در عملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شدند.

سردار بهمن امیری مقدم رییس پلیس خراسان رضوی با اعلام این خبر به رکنا گفت: متهمان هیج سابقه کیفری ندارند و در همان بازجویی های ابتدایی به اخاذی هایشان در پوشش مامور از دختر و پسرها اعتراف کردند.

وی افزود: 2 مامور قلابی برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرایم به دستور مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار دارند.

سردار امیری مقدم در پایان با اشاره به این مطلب که دو متهم دستگیر شده از خانواده های آبرومندی هستند گفت:خانواده ها باید در فضایی دوستانه و سرشار از اعتماد مراقبت هوشیارانه ای از فرزندان خود داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟