دزدان کش رو زن طلافروشی در دام پلیس+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد علی فرهادی فرمانده انتظامی قیروکارزین با اعلام این خبر گفت: چندی پیش ماموران پلیس Police در جریان سرقت Stealing 50 میلیون تومان طلا از به روش کش زنی از یک مغازه طلافروشی تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این سرقت میلیونی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که سرقت از سوی سرنشینان خودروی پژو 405 صورت گرفته است و در ادامه تجسس های فنی برای دستگیری متهمان آغاز شد.

وی ادامه داد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی وبررسی دوربین مداربسته طلا فروشی موفق به شناسایی متهمان شده و در گام بعدی رد دزدان در کرمانشاه زده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قیر و کارزین افزود: مأموران با اخذ نیابت قضائی به شهرستان کرمانشاه اعزام و با همکاری مأموران پلیس آگاهی این شهرستان، در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر متهم را دستگیر و به استان انتقال دادند.

فرهادی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به جرم Crime ارتکابی اقرار کردند، افزود: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند. رای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟