به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 2 ظهر یکشنبه 24 بهمن ماه سال جاری را نشان می داد که خانواده ای در تماس با سازمان آتش نشانی و ماموران کلانتری 116 برای ورود به خانه دخترشان در خیابان شوش شرقی در خواست کمک کردند.

تیمی از ماموران پلیس Police و آتش نشانان پای در محل گذاشتند و زن میانسال که همراه پسرش پشت در خانه دخترشان ایستاده بودند ادعا کردند 3 روز از دخترشان بی اطلاع هستند و آخرین بار نیز صاحبخانه اش او را در زمان ورود به خانه دیده است.

بدین ترتیب در خانه زن جوان با کمک آتش نشانان باز شد و زمانیکه ماموران وارد خانه شدند با جسد زن 35 ساله در اتاق و جسد شوهر وی در جلوی دستشویی خانه روبرو شدند.

همین صحنه کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در صحنه جرم Crime حاضر شوند.

تحقیقات ابتدایی در صحنه با توجه به فاسد شدن اجساد نشان از آن داشت که 3 روز از مرگ زوج جوان می گذرد و کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی های تخصصی مرگ آنها را مسمومیت با گاز ( (coاعلام کردند.

در ادامه کارشناسان آتش نشانی تهران در تحقیقات فنی نبود دودکش برای آبگرمکن باعث رخداد این ماجرای مرگبار شده است.

مادر این زن به ماموران گفت: چند روز از دخترم بی اطلاع بودم و می دانستم خانه اش در حال تعمیر است اما جواب ندادن به تلفن هایشان پس از 3 روز باعث نگرانی ما شد و زمانیکه به جلوی در خانه اش آمدم هر چه زنگ خانه را به صدا در آوردم کسی پاسخگو نبود تا اینکه با حضور ماموران وارد خانه شدیم و با جسد دخترم روبرو شدم.

بنا به این گزارش، بازپرس سجاد منافی آذر در این مرحله دستور داد تا جسد 2 قربانی حادثه Incident مرگبار به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 245024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟