وقتی مریم حرف از خیانت Cheat و بی‌حیایی همسرش می‌زد سردرد می‌شدم و سعی می‌کردم بیشتر مراقب شوهرم باشم، اما واقعا مشکل خاصی نداشتیم و حرکت و رفتار مشکوکی در حامد نمی‌دیدم. مریم می‌گفت: بهترین کار این است که شریک زندگی‌ات را امتحان کنی.

قرار شد یکی از دوستانم که در میهمانی‌های هفتگی همدیگر را می‌دیدیم طعمه امتحان شوهرم شود. ملیحه در تلگرام برای حامد پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاد. شوهرم بی‌تفاوت بود و بی آنکه بداند چه کسی برایش مزاحمت ایجاد می‌کند چند بار خیلی جدی پیام داد که دست از این مزاحمت‌ها بردارید.

مریم زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت: حامد آدم هفت‌خطی است و سیاه‌بازی می‌کند. او و ملیحه برای شوهرم تصاویر و فیلم‌های مستهجن فرستادند، اما حامد همچنان محکم بود و خط تلفنش را خاموش کرد. از این بابت خیلی خوشحال بودم. خودم برایش تعریف کردم ماجرا از چه قرار بوده و پیامک‌ها و عکس‌های زننده را ملیحه برایش ارسال کرده است.

من به داشتن حامد افتخار می‌کردم و غافل از آن بودم که مطالب و عکس‌های تلگرامی باعث شده حامد نسبت به ملیحه حس خاصی پیدا کند. من و مریم مدتی از ملیحه بی‌خبر بودیم‌. او دیگر به میهمانی‌های هفتگی نمی‌آمد. بعد هم فهمیدم او و حامد در فضای مجازی افتضاح به بار آورده‌اند. البته اشتباه دیگر من این بود که مسائل خصوصی‌ و زناشویی‌ام‌ را برای دوستانم تعریف می‌کردم و ملیحه هم در مورد شوهرم حساس شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟