به گزارش رکنا، سردار منوچهر امان اللهی، رئیس پلیس Police استان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: اکیپی ویژه از عوامل یگان امداد حین گشت زنی در محور روانسر- کرمانشاه به یک دستگاه پژو 405 به دلیل انجام حرکات حادثه Incident ساز و تخطی از سرعت مطمئنه مشکوک شده و به راننده خودرو دستور توقف می دهند، اما وی بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار Escape می کند.
مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: مأموران با اقدامات ویژه پلیسی، خودرو را پیش از رسیدن به شهر کرمانشاه متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر می کنند و جهت انجام بازجویی به مقر پلیس انتقال می دهند.
وی افزود: عوامل انتظامی در بازرسی دقیق از خودرو، موفق شدند 240 هزار حب قرص روانگردان را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند، همچنین متهمان در بازجویی های اولیه به جرم Crime خود مبنی بر حمل کالای قاچاق Contraband اعتراف کردند.
امان اللهی با بیان این مطلب که مقصد محموله قرص های روانگردان پایتخت بوده است، خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش محموله بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متهمان اهل و ساکن شهرستان سنندج و حدوداً 45 ساله هستند، بیان کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 243797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟