به گزارش رکنا، سردار کیومرث عزیزی، رئیس پلیس Police استان مرکزی در این باره گفت:‌ ماموران پلیس شهرستان ساوه در تحقیقاتی از فعالیت یک دفتر شرکت کارآفرینی بدون اخذ مجوزهای لازم در سطح شهرستان مطلع شدند و موضوع برای بررسی دقیق به در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گفت. 
این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات مقدماتی، کارآگاهان پلیس دریافتند که خانمی شرکتی را بدون اخذ مجوزهای قانونی تاسیس کرده و در تبلیغات خود برای جذب شهروندان اعلام می دارد که تعدادی از مسئولان شهرستان سهامدار شرکت بوده و با ترغیب اشتغال زایی برای بانوان، زمانی که خانمی در آن دفتر حاضر می شد مبلغی وجه نقد و یک فقره سفته به عنوان تضمین از فرد مراجعه کننده اخذ کرده و مدعی می شود که علاوه بر پرداخت حقوق ماهیانه، مزایایی چون بیمه و پاداش نیز به آن ها تعلق خواهد گرفت. 
وی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی که از سوی کارآگاهان پلیس انجام شده مشخص که موسس شرکت خانمی است که دارای سوابقی تحت عنوان کلاهبرداری و پیشینه کیفری است. 
عزیزی در ادامه تصریح کرد: بلافاصله در این خصوص پرونده ای تشکیل و با هماهنگی قاضی پرونده، محل فعالیت شرکت پلمب شد و سه نفر از افرادی که با موسس شرکت همکاری داشتند دستگیر شدند.
رئیس پلیس استان مرکزی اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که در جریان دستگیری همکارانش قرار گرفته بود، از استان متواری شده بود و در تحقیقات پلیس مشخص شد که در استان خراسان رضوی پنهان شده است. 
وی افزود: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی تیمی از کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه به شهر مشهد عزیمت و پس از چهار روز تعقیب و مراقبت شبانه روزی و پیگیری های مستمر، متهم را در یکی از هتل های شهر مشهد شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان ساوه انتقال شد. 
عزیزی تصریح کرد:‌ در مراحل رسیدگی به پرونده تا کنون 150 نفر از بانوانی که از آنان کلاهبرداری شده بود شناسایی شده اند و همچنین مشخص شد که این شرکت صوری در حدود سه میلیار ریال از این افراد کلاهبرداری کرده است. 
رئیس پلیس استان مرکزی خاطر نشان کرد: متهم اصلی نیز با دستور قضائی و با صدور قراری سنگین روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 242675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟