این مرد خوش تیپ را می شناسید؟او بتازگی از زندان آزاد شده است!+ عکس

 ساعت 11:30 پنجم بهمن ماه امسال مأمورین پلیس مترو مستقر در ایستگاه امام خمینی (ره) به جوانی 25 ساله مشکوک شده ، او را تحت نظر گرفتند و در بازرسی از وی موفق به کشف یک چاقو ، پول زیاد و کیف پول حاوی پول و مدارک شناسایی یک غریبه شدند . 

همزمان با دستگیری این مرد ، شخصی با مراجعه به ایستگاه پلیس مستقر در ایستگاه امام خمینی اعلام کرد که کیف پولش سرقت شده است و همین کافی بود که راز جوان مرموز فاش شود.

پرونده جیب بری های این مرد با دستور بازپرس شعبه دوازدهم دادسرای ناحیه 12 تهران  در اختیار تیم مبارزه با جیب بری اداره هفدهم پلیس آگاهی تهرانقرار گرفت .

تیم پلیسی خیلی زود پی برد  "حسین . گ"  25 ساله  از مجرمین سابقه داری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت به شیوه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و آخرین بار در اردیبهشت ماه سال جاری به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده و پس از گذشت سه ماه  از زندان آزاد شده است . 

"حسین . گ" که به مصرف موادمخدر از نوع هروئین اعتیاد دارد ، در همان تحقیقات ابتدایی به سرقت های سریالی گوشی تلفن همراه و پول های مسافران در خطوط BRT  و مترو اعتراف کرد و گفت که گوشی های تلفن همراه سرقتی را با انگیزه تأمین هزینه مصرف موادمخدر که روزانه 100 هزار تومان است سرقت کرده و عمده سرقت هایش را در محدوده ایستگاه های BRT  میدان امام حسین تا تهرانپارس و بالعکس انجام داده است . 

سرهنگ کارآگاه داوود  فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر اعلام داشت : "با توجه به گستردگی سرقت های این جیب بر بازپرس  خواستار انتشار عکس جیب بر حرفه ای شد و تقاضا کرد کسانی که در دام وی افتاده اند به اداره 17 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

فوری / بازیگر زن سوپر استار ایران در بیمارستان طالقانی بستری شد

 

 

کدخبر: 242246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟