قبر یک قاتل شیطان صفت در گورستان مصادره شد+عکس

به گزارش پلیس Police کالیفرنیا، کارن کلاوس 32 ساله در زمان وقوع جنایت Crime به تازگی از «بیل مدلی» خواننده یک گروه معروف جدا شده بود و جسدش در حالی پیدا شد که بشدت مورد تجاوز Rape قرار گرفته و بعد هم حلق آویز شده بود. گرچه در آن زمان روش‌های پیشرفته‌ای در زمینه نمونه دی ان ای هنوز به کار گرفته نمی‌شد اما پلیس با توجه به ابهامات بی شمار پرونده، مدارک بسیاری را از صحنه جرم Crime و همین‌طور از جسد این زن بایگانی کرد. پس از گذشت سال‌ها در حالی که این پرونده جزو معماهای حل نشدنی پلیس شده بود، اما مأموران با استفاده از امکانات بررسی «دی ان ای»‌های مشابه بار دیگر تحقیقات درباره این پرونده را از سر گرفته و توانستند تشابهی بین دی ان ای یکی از زندانیان سابقه دار و قربانی جنایت پیدا کنند.

این زندانی Prisoner که از اقوام متجاوز Rapist معروفی به نام «ترویر» بود، تحت بررسی قرار گرفت و کارآگاهان دریافتند این نمونه متعلق به «ترویر»است. از آنجا که این زندانی 35 سال قبل به اتهام چندین مورد تجاوز در زندان Prison کالیفرنیا بود و در حال فرار Escape با شلیک پلیس کشته شده بود نمونه دی ان ای او هرگز ثبت نشده بود. سخنگوی پلیس امریکا درباره این پرونده گفت: «با شواهدی که به دست آوردیم  قاتل The Murderer کارن کلاوس، ترویر بوده است. ما گرچه دی ان ای او را نداشتیم اما دی ان ای یکی از اقوام زندانی‌اش ما را به این قاتل رساند و به این ترتیب می‌توان گفت این پرونده پس از 41 سال به نتیجه مثبتی رسیده است.»

پس از این تحقیقات قاضی دادگاه دستور توقیف و مصادره قبر این مرد قاتل در قبرستان را داده است تا پس از نبش قبر تحقیقات پرونده تکمیل شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟