به گزارش رکنا، سرهنگ حسین بیات مختاری، رئیس پلیس Police شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: به دنبال مراجعه حضوری خانمی به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی  به صورت غیر مجاز به اطلاعات شخصی وی در شبکه اجتماعی تلگرام دسترسی و برای مخاطبان وی مزاحمت ایجاد کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرارگرفت. 
رئیس پلیس شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از شگرد های پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به فتا پلیس احضار شد. 
وی تصریح کرد: متهم 26 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد: مدتی قبل یک دستگاه گوشی تلفن همراه دست دوم خریداری کردم اما با توجه به محتویات ذخیره شده در حافظه این گوشی به اطلاعات خصوصی مالک قبلی دست پیدا کردم. 
بیات مختاری با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی تاکید کرد: مالکان گوشی های تلفن همراه قبل از فروش آن می بایست حتما از پاک کردن و حذف کلیه داده ها و اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل نمایند ضمن این که شهروندان از ذخیره سازی اطلاعات شخصی خود بر روی گوشی های خود اکیدا خودداری کنند.برایورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241791 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟