به گزارش رکنا، سرهنگ پژمان قویمی رییس پلیس Police همدان با اعلام این خبر گفت: چندی پیش ماموران پلیس در جریان سرقت Stealing طلا از یک مغازه طلافروشی در بازار مظفریه قرار گرفتند و تیمی ازماموران کلانتری 13 برای دستگیری عامل این دزدی theft وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران با بررسی فیلم دوربین های مدار بسته متوجه شدند یکی از مشتریان طلافروشی که زنی جوان است با نقش پردازی به بهانه خرید طلا چند النگو را از مرد مغازه دار گرفته و از غفلت فروشنده استفاده کرده و در حرکتی سریع و حرفه ای تعداد 12 عدد النگو سرقت و سپس در کمال خونسردی از مغازه خارج شده است.
سرهنگ قویمی گفت : با مشخص شدن چهره سارق، تحقیقات گسترده در جهت شناسایی و دستگیری سارق آغاز که با بکارگیری اطلاعات فنی و پلیسی وهمکاری کسبه بازار مظفریه، متهم شناسایی و با هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم Crime خود اعتراف کرد و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل که جهت بررسی تحویل پلیس آگاهی استان همدان شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 241248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟