دستگیری  تیرانداز مرگ ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری کمتر از دو ماه در عملیات هدفمند پلیس خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، گفت: بنا بر گزارش قتلی در 21 آذر ماه در یکی از روستاهای شهرستان "ایرانشهر" و اطلاع از مخفیگاه متهم در این شهرستان، شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس Police آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی های انجام شده کاراگاهان، مشخص شد متهم که مردی 40 ساله است بعد از ارتکاب به قتل Murder از طریق شلیک گلوله، از محل متواری شده است.

جلیلیان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از سکونت این قاتل The Murderer فراری در یکی از محلات شهرستان با خبر شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، محل اختفای قاتل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر با بیان اینکه دلیل قتل اختلاف شخصی و انتقام جویی بوده، تصریح کرد: متهم که به بزه انتسابی اعتراف کرده است پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با نیروی انتظامی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 241203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟