به گزارش رکنا، ساعت 2:30 دقیقه بامداد سه شنبه 28 دی ماه امسال ماموران کلانتری 13 شهری آبادان در جریان تیراندازی هولناکی در خیابان طیب 3 خیابان ساحلی قرار گرفتند وخیلی زود تیمی ازماموران در محل حاضر شدند.

ماموران خیلی زود در محل حاضر شدند و متوجه شدند جوان 25 ساله ای به نام احمد از ناحیه شکم هدف گلوله قرار گرفته شده و در این مرحله مرد جوان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد اما احمد ساعت 14 ظهر 28 دی ماه به کام مرگ فرو رفت.

با جنایی شدن این ماجرا تیمی از ماموران پلیس Police آگاهی آبادان وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که در زمان تیراندازی یکی از دوستان احمد به نام علی نیز در محل حضور داشته است.

در ادامه تحقیقات ماموران پی بردند که احمد و علی جلوی در خانه شان سرگرم قلیان کشیدن بودند که 2 جوان سوار بر موتور هوندا در حالیکه چهره شان را پوشانده بودند با در دست داشتن اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده اند که احمد به خاطر گلوله ای که باعث از کار انداختن کبدش شده بود در بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

خانوادده احمد در تحقیقات پلیسی ادعا کردند که احتمال می دهیم مردان مسلح قصد جان علی دوست پسرمان را داشتند که در این ماجرا به اشتباهی احمد را هدف قرار داده اند.

در این مرحله بازپرس پرونده دستور انتقال جسد مرد جوان را به پزشکی قانونی اعلام کرد.

در حالیکه تجسس ها برای دستگیری عاملان این جنایت Crime مسلحانه ادامه داشت ماموران پی بردند که تعدادی از دوستان و بستگان احمد روز پنج شنبه 30 دی ماه با در دست داشتن اسلحه های شکاری و جنگی برای قدرت نمایی اقدام به تیراندازی های هوایی کرده اند.

بدین ترتیب تیمی ازماموران کلانتری 13 آبادان وارد عمل شده و در چند عملیات پلیسی موفق به دستگیری 18 تن از افرادی که در این مراسم اقدام به تیراندازی کرده بودند شدند.

سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان در راستای این تیراندازی ها به خبرنگار رکناگفت: هرکس به هرنحوی ودرهرمراسمی قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشد به شدت با آنها وصاحب مراسم برخورد خواهد شد.

بنا به این گزارش، تجسس های پلیسی برای دستگیری عاملان این تیراندازی مرگبار ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟