قتل پسرعمو به خاطر فحش های ناموسی+عکس

به گزارش رکنا، محسن 24 ساله هفتم دی ماه سال 92 پسرعموی 22 ساله اش به نام عزیز را در یک ساختمان نیمه کاره در جنوب تهران با ضربه چاقو به سینه اش کشت و همانجا در محاصره سایر کارگران قرار گرفت و تسلیم پلیس Police شد. محسن به قتل Murder به خاطر فحاشی پسرعمویش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت. این پسر که به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده و در یک قدمی چوبه دار قرار گرفته بود با پرداخت دیه توانست رضایت اولیای دم را جلب کند و به زندگی برگردد. محسن دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد. در جلسه رسیدگی به این پرونده نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. سپس محسن روبه روی قضات ایستاد و در تشریح جزییات درگیری گفت: من و پسر عمویم دو سال قبل از این ماجرا برای کار از افغانستان به ایران امده بودیم و در یک ساختمان کار می کردیم. آن روز برادر عزیز با او تماس رفت و گفت پدرش با پدر من درگیر شده است. عزیز با شنیدن این ماجرا شروع به فحاشی کرد و بی اعتنا به اعتراض من فحش های ناموسی داد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با چاقو میوه خوری ضربه ای به سینه اش زدم.

وی که سرش را پایین انداخته بود گفت: اشتباه کردم و به همین خاطر هم تا یک قدمی چوبه دار رفتم تا اینکه پدر و مادرم توانستند با پرداخت مبلغی رضایت عمویم را جلب کنند. من سه سال است که در زندانم در این مدت به اندازه کافی تنبیه شده ام . حالا از دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شود.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محسن را به 3 سال زندان Prison با احتساب روزهای بازداشت و طرد ایران محکوم کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 240255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟