شلیک تبهکار پای منقل جان دوست بد حسابش را گرفت + عکس متهم

ساعت 12:30 ظهر13 دیماه امسال ماجرای قتل مسلحانه ای از سوی مسئولان بیمارستان امام حسین (ع) به کلانتری 128 تهران نو مخابره شد .

به گزارش رکنا، با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های میدانی مشخص شد جسد متعلق به مردی35 ساله به نام "جمشید" است که بر اثر اصابت به ناحیه سر با شلیک گلوله از پای درآمده است .

با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 27 تهران از پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفت .

با شناسایی محل وقوع جنایت Crime در خیابان اشراق  منطقه دماوند تهران، کارآگاهان اداره دهم به محل اعزام و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که این محل خانه ای مجردی است که به مکانی برای تردد افراد سابقه دار و معتاد Addicted تبدیل شده و توسط مردی به نام "علی . س" اجاره شده است.

"علی . س" در اظهاراتش عنوان داشت که جنایت توسط یکی از دوستان مقتول به نام هادی 35 ساله انجام شده است .

"علی . س" در ادامه اظهاراتش عنوان داشت : " جمشید  و قاتل The Murderer   و هادی هر دو نفرشان برای مصرف موادمخدر به خانه ی من تردد داشتند ؛ روز حادثه Incident نیز بواسطه اختلافی که از قبل با یکدیگر داشتند ، با هم درگیری لفظی پیدا کرده بودند که ناگهان هادی با اسلحه  کمری  همراهش ، گلوله ای به سمت جمشید شلیک کرد و پس از آن نیز به سرعت از خانه متواری شد .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان با بررسی سوابق مقتول و قاتل اطلاع پیدا کردند که هر دوی آنها از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت Stealing و موادمخدر هستند که بارها دستگیر و روانه زندان Prison شدند .

بررسی سوابق "هادی . ن" نشان داد که وی 11 بار با اتهام های مختلف دستگیر شده است و آخرین بار سال گذشته دستگیر و روانه زندان شده و با تأمین قرار وثیقه در اویل مهرماه امسال از زندان آزاد شده است .

با شناسایی خانه هادی در منطقه افسریه ، کارآگاهان جنایی به این محل اعزام و اطلاع پیدا کردند که "هادی . ن" پس از جنایت ، از خانه اش متواری شده است .

تحقیقات برای دستگیری هادی در دستور کار قرار داشت تا اینکه سرانجام مخفیگاهش در منطقه فشافویه شناسایی شد و ساعت 12 ظهر یکشنبه 19 دیماه امسال دستگیر شد ؛ همزمان با دستگیری هادی ، محل اختفای اسلحه نیز در خلنه یکی از دوستان هادی در شهر جدید پردیس شناسایی شد ، اسلحه کشف و این مرد نیز به اتهام نگهداری اسلحه غیرمجاز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد .

"هادی" در خصوص انگیزه جنایت به کارآگاهان گفت : "یک روز برای مصرف شیشه به خانه "علی . س" رفته بودم ؛ داخل خانه خوابیده بودم که جمشید بدون اجازه ی من اقدام به برداشتن سوئیچ ماشین پیکان وانتم کرد و در ادامه با آن تصادف Crash شدیدی کرد ؛ خسارت ناشی از تصادف به اندازه ای بود که عملا امکان استفاده از ماشین وجود نداشت ؛ جمشید ابتدا مدعی شد که خسارت ماشین را به صورت کامل پرداخت خواهد کرد اما پس از پرداخت تنها 5/1 میلیون تومان و گذشت مدت کوتاهی از زمان تصادف ، عنوان داشت که حاضر به پرداخت خسارت خودرو نیست و همین موضوع زمینه آغاز درگیری ما دو نفر شد".

"هادی" در خصوص نحوه تهیه ی سلاح نیز به کارآگاهان گفت : "زمانیکه زندان بودم ، یکی از زندانیان هم بند به من گفته بود که اسلحه ای را نزد یکی از دوستانش در منطقه حصارک شهرستان کرج به امانت گذاشته است ؛ چهار روز قبل از ارتکاب جنایت ، اقدام به تهیه سلاح کرده و تصمیم گرفتم تا به هر شکل ممکن پول خسارت ماشین را از جمشید بگیرم".

هادی در خصوص زمان جنایت نیز به کارآگاهان گفت :  روز یکشنبه برای مصرف مواد به خانه علی رفته بودم که جمشید نیز آنجا بود ؛ تفنگ داخل کمرم بود و جمشید و علی از آن اطلاع نداشتند ؛ پس از مصرف شیشه ، بار دیگر درخواست پرداخت خسارت از سوی جمشید را مطرح کردم و او این بار با حالتی طلبکارانه عنوان داشت که پولی پرداخت نخواهد کرد و من نیز هیچ کاری نمی توانم انجام بدهم ؛ ناگهان اسلحه را بیرون کشیده و گلوله ای به سمت او شلیک کردم " .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف هادی تجسس های تکمیلی ادامه دارد. "

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟