نشانه گیری دقیق برای قتل پسر جوان در جیرفت/تیرانداز 19 ساله است

به گزارش رکنا، مجید رستمی، دادستان جیرفت در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: براساس گزارش ماموران پلیس Police آگاهی جیرفت از طریق مرکز فوریت های پلیسی موضوع تیراندازی منجر به قتل در روستای علی آباد اعلام شد و بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر شد.
وی افزود:این حادثه Incident شامگاه گذشته رخ داد و بلافاصله اکیپی از مامورین پلیس آگاهی این شهرستان در محل حادثه حاضر شدند وتحقیقات جهت دستگیری قاتل آغاز شد.
این مقام قضائی عنوان کرد: مقتول جوانی 28ساله بوده که متاسفانه از ناحیه سر با گلوله جنگی مورد اصابت تیر قرار گرفته و در دم فوت نموده است.
وی اضافه کرد: طی یکسری اقدام اطلاعاتی مشخص گردید قاتل، جوانی 19ساله است که به یکی از شهرستان های همجوار فرار Escape نموده است که بلافاصله با دستور قضائی متهم ظرف مدت کمتر از پنج ساعت در محل مخفیگاهش دستگیر شد.
رستمی با بیان اینکه انتقام جویی شخصی علت و انگیزه اصلی این قتل بوده است، خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در حال رسیدگی است و متهم نیز در بازداشت به سر می برد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 236195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟