طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس به خط چهار حصار کرج رسید + تصاویر

به گزارش رکنا، صبح امروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عملیات مشترک نیروهای یگان امداد، پلیس های تخصصی و حضور فعال کلانتری ها در منطقه خط 4 حصار شهرستان کرج به اجرا درآمد و نتایج رضایت بخشی را در پی داشت.
سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم Crime خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان های تابعه و پلیس های تخصصی استان قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.
این مقام انتظامی در این باره اظهار کرد: به همین منظور صبح امروز طرح پاکسازی نقاط آلوده از خرده فروشندگان مواد مخدر، معتادان، سارقان و کارتن خوابان پرخطر اجرایی شد.
کامرانی صالح با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ و اراذل و اوباش بیان کرد: برخورد قانونی با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم از وظایف ذاتی پلیس خدمتگزار و از حقوق شهروندی است که به جد پیگیری می شود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: به منظور بهبود چهره شهری در استان البرز طی اجرای این طرح ها تعدادی از معتادان و کارتن خواب شناسایی شدند که ضمن جمع آوری به مراکز بازپروری معرفی می شوند.
وی تصریح کرد: برای داشتن جامعه ای سالم و آرام که شهروندان بتوانند با خیالی آسوده به فعالیت های روزمره خود بپردازند همه مردم و دستگاه ها باید با نیروی انتظامی همکاری و تعامل نزدیک داشته باشند.
رئیس پلیس البرز گفت: امنیت پایدار از ملزومات توسعه همه جانبه هرجامعه ای است که این مهم بدون مشارکت همگانی به دست نمی آید.
این مقام مسئول تأکید کرد: اجرای طرح های پاکسازی نیازمند تعامل و همیاری همه دستگاه ها و آحاد مردم است.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: اجرای طرح های پاکسازی همواره رضایتمندی مردم شریف استان را در پی داشته و پلیس خدمتگزار در راستای تحقق مطالبات مردمی و با انجام اقدامات دقیق فنی و اطلاعاتی و همکاری تنگاتنگ معتمدین و با هماهنگی کامل با دستگاه قضا و سایر های نهادهای اجرایی اقدام به اجرای این طرح ها می نماید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 235675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟