به گزارش رکنا، عقربه ها ساعت 10 شامگاه جمعه 10 دی ماه سال جاری را نشان می داد که خودروهای عبوری در بزرگراه بابایی شرق به غرب در مسیر خروجی به سمت دانشگاه امام حسین (ع) با خودروی پژویی روبرو شدند که ناگهان کنترلش را از دست داد و پس از عبور از روی جدول کنار مسیر خروجی به فضای سبز رفته و پس از لحظاتی پژو 206 متوقف شد.

خیلی زود خودروهای عبوری برای کمک به راننده پژو وارد عمل شدند اما وقتی به سراغ پسر جوان که پشت فرمان بود رفتند متوجه مرگ وی شدند و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 146 حکیمیه در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

بدین ترتیب با توجه به مرموز بودن حادثه Incident تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه با زپرس ویژه قتل برای تحقیقات ویژه پای در محل گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که راننده جوان حامد 27 ساله از ناحیه سر هدف گلوله مرگباری قرار گرفته است.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که حامد در یک کارگاه مبل سازی در جاجرود کار می کند و برای بررسی های بیشتر تیمی از ماموران به سراغ همکاران وی رفته و مشخص شد که حامد تا ساعت 21:30 دقیقه در محل کارش بوده و پس از خارج شدن از دیگر کسی اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.

بنا به این گزارش، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای ناحیه 27  برای تحقیقات بیشتر و شناسایی عامل این تیراندازی مرگبار وارد عمل شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 234881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟