قصاص تاوان دوئل عاشقانه 2 دوست بخاطر دختری به نام زهرا +عکس بازسازی قتل

هشتم دی ماه سال 93 خبر درگیری خونین در  پارکی نزدیک  شهرری به پلیس Police رسید اعلام شد. شواهد نشان می داد جدال دو دوست قدیمی در پارک به خون کشیده شده و در این بین حسام 22ساله چاقو خورده و به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است و میلاد پس از چاقوکشی به مکان نامعلومی گریخته است.

تلاش برای ردیابی میلاد آغاز شده بود اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد تا اینکه اعضای بدن حسام که دچار مرگ مغزی شده بود در بیست و دوم فرودین ماه 94 به چند بیمار نیازمند اهدا شد و میلاد با پای خودش به اداره آگاهی رفت .

این پسر گفت: من و دوست قدیمی ام بر سر یک دختر 20ساله به نام زهرا درگیر بودیم. وقتی در پارک با هم روبه رو شدیم حسام به رویم چاقو کشید و من هم در دفاع از خودم با چاقو او را زخمی کردم.

 میلاد در  جلسه دادگاه ادعا مدعی شد: من بر سر خرید و فروش هروئین با حسام درگیر شدم حسام از یکی از دوستانش هروئین را به قیمت کم می خرید و به من می فروخت اما بعد از مدتی متوجه شدم مقداری از هروئین ها را برای خودش بر می دارد. به همین خاطر رفاقتم با او به هم خورد .شب حادثه  مشروب خوردم و خیلی مست بودم که در پارک با حسام روبه رو شدم و به او اعتراض کردم و سیلی به صورتش زدم. اما او به رویم چاقو کشید و من هم با چاقو یی که همراه داشتم ضربه ای به او زدم. می خواستم با چاقو به کتفش بزنم اما دستش را بالا برد و چاقو ناخواسته به سینه اش فرو رفت.

در ادامه جلسه دایی قربانی گفت: حسام وقتی چاقو خورده بود با من تماس گرفت و گفت سر یک دختر با میلاد درگیر شده و زخمی شده است. او هرگز فکر نمی کرد ضربه کاری باشد . گفت به بیمارستان می رود تا بعد از پانسمان زخمش به خانه برگردد اما او دیگر هیچ وقت به خانه برنگشت. میلاد حالا به دروغ ماجرای خرید و فروش هروئین را مطرح کرده است.

در این بین متهم گفت: قبول دارم یکی از دلائل درگیری من و حسام بر سر یک دختر جوان بود.حسام با دختر مورد علاقه من طرح دوستی ریخته بود. ما سر همین موضوع با هم درگیر شدیم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و میلاد را به قصاص و 80 ضربه شلاق Whip محکوم کردند. دیروز این حکم در شعبه ششم دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

unnamed

 

کدخبر: 234206 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟