سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: 27 آذرماه ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت های پلیس Police 110 از کشف جسد یک تبعه جوان بیگانه غیر مجاز 20 ساله و مجروحیت یک تبعه دیگر 25 ساله در محورهای فرعی شهرستان دلگان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان افزود: کاراگاهان پلیس پس از حضور در محل و پایش های تخصصی و تحقیقات از مجروح این حادثه، موفق به شناسایی هویت یکی از عاملان تیراندازی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فرد شناسایی شده پس از انجام قتل Murder از محل سکونت خود به مکان نامعلومی متواری شده بود گفت: کاراگاهان پلیس پس از اطلاع از اینکه این متهم به صورت شبانه دوباره به شهرستان دلگان برگشته و در حال حاضر در منزلی مخفی شده، محل اختفای وی را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

ثمره حسینی تصریح کرد: این متهم در تحقیقات تخصصی پلیس بیان داشت که با مقتول اختلافات مالی داشته و روز حادثه Incident در حالی که مقتول به همراه دوستش با یک دستگاه خودرو پژو در حال تردد بوده وی به همراه همدستش،آنان را با خودرو تعقیب کرد، و در مکانی خلوت به سمت خودرو آنها با یک قبضه سلاح تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 233892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟