به گزارش رکنا، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به پلیس فتای آبادان از ماجرای انتشار عکس های خصوصی اش در فضای مجازی خبر داد و در این مرحله تیمی از ماموران برای شناسایی عامل این اقدام شوم وارد عمل شدند.

ماموران در این مرحله با تحقیقات فنی و پلیسی پس از 2 روز موفق به دستگیری عامل انتشار این عکس ها شدند اما محمد ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند ولی وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت لب به اعتراف گشود.

محمد که صاحب یک فروشگاه بزرگ پوشاک در آبادان است گفت: حدود یکسال است که زهرا در فروشگاه برای من کار می کند تا اینکه چندی پیش به سراغم آمد و ادعا کرد که مادرش بیمار است و نیاز به پول دارد و خواست تا پول چند ماه حقوقش را زودتر به او پرداخت کنم.

وی افزود: پول را به حساب پرداخت زهرا واریز کردم و قرار بود دختر جوان 3 ماه برای ما کار کند تا بدهی اش کم شود اما از همان روز دختر جوان گوشی موبایلش را خاموش کرد و دیگر اطلاعی از وی نداشتم.

روزهای نخست فکر می کردم که برای مادرش اتفاقی افتاده و برای اطمینان از فروشنده های خانم که با زهرا دوست صمیمی بود خواستم به در خانه زهرا برود که تازه متوجه شدیم که دختر جوان خانه اش را تغییر داده است.

به همین خاطر عکس های خصوصی زهرا را از دوست صمیمی اش گرفتم و آنها را در شبکه های اجتماعی پخش کردم.

در ادامه زهرا وقتی در برابر صاحبکارش قرار گرفت پذیرفت که به او بدهکار است اما به خاطر انتشار عکس های شخصی اش از محمد شکایت کرد.

بنا به این گزارش، محمد برای تحقیقات بیشتر و رسیدگی پرونده اش در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

 

کدخبر: 233819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟