به گزارش رکنا، سرهنگ علی کشاورزی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی با انجام یکسری کار اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر Drugs توسط قاچاقچیان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در مسیر گلباف-جوشان اعزام و پس مدت زمانی به یکدستگاه پژو 405 برخورد و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی بیان کرد: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست پلیس با افزایش سرعت و با استفاده از سیستم دودزا قصد فرار Escape داشت که با هوشیاری ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.
کشاورزی یاد آور شد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان 170 بسته حشیش به وزن 175 کیلو گرم کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد، از مردم خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم Crime و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 233541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟