75 اعتراف 2 دزد در نخستین تحقیقات پلیسی + عکس

سردار "احمد علی گودرزی" گفت: ماموران کلانتری 18 ولیعصر (عج) شهرستان شیراز یک سارق درون خودرو به نام "م – ن" را در هنگام گشت زنی دستگیر و یک دستگاه ضبط و پخش سرقتی از وی کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد، دارای هفت فقره سابقه کیفری به اتهام سرقت Stealing و نگهداری موادمخدر می باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده این فرد به 40 فقره سرقت درون خودرو به روش شکستن شیشه و تخریب در اقرار و عنوان کرد اموال مسروقه را به یک نفر مالخر در شیراز فروخته است.

گودرزی با بیان اینکه صحنه های سرقت بازسازی و تاکنون 15 نفر از مالباختگان شناسائی شده اند، افزود: تحقیقات پلیس برای شناسائی و دستگیری فرد مالخر ادامه دارد.

وی در ادامه از دستگیری یک سارق دیگر در جنوب شهرستان شیراز خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 26 رحمت یک سارق درون خودرو را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات انجام شده از این سارق که دارای دو فقره سابقه به اتهام سرقت و مصرف مواد مخدر Drugs بود، 35 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز کشف شد.

گودرزی به مخلان نظم و امنیت در جامعه، هشدار داد: پلیس با چشمان تیز بین خود نسبت به شناسایی و دستگیری بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی اقدام کرده و با تشکیل پرونده آنها را به مقام قضائی معرفی می کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟