قتل در تهرانپارس با شوخی افغانی+عکس

پنجم آبان ماه سال  94 درگیری چند کارگر در یک ساختمان نیمه ساز در تهرانپارس به خون کشیده شد و مرد 37ساله ای به نام جعفر به خاطر اصابت چاقو به قفسه سینه اش جان سپرد. شواهد نشان می داد عامل این جنایت Crime عیسی 22ساله بود که به محل نامعلومی گریخته است.

تلاش برای ردیابی عامل جنایت آغاز شده بود که پلیس Police دریافت عیسی به زابل فرار Escape کرده است. 3ماه و 22روز از جنایت گذشته بود که عیسی در زابل بازداشت شد و به قتل Murder اعتراف کرد.

وی دیروز در حالی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست اصغرعبداللهی و با حضور دو مستشار محاکمه شد که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

سپس عیسی در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و دوستم محمد مشغول دیوار چینی بودیم و جعفر در حال آب پاشیدن روی سیمان ها بود که به شوخی آب را به سمت ما پاشید و گوشی موبایل محمد خیس شد. به همین خاطر محمد و جعفر با هم درگیر شدند و من برای میانجگری وارد دعوا شدم. اما وساطتت من باعث بالا گرفتن دعوا شد و 15نفر از دوستان جعفر به من و محمد حمله کردند. یکی از آنها با چوب به سرم زد و دیگری به رویم چاقو کشید. من برای دفاع از خودم چاقو را از دست آنها گرفتم. اما یکی از آنها دستم را محکم گرفته بود که جعفر به سمت من آمد و چاقو ناخواسته به سینه اش فرو رفت. من همان لحظه از ترسم فرار کردم .یک ساعت بعد محمد که حالا فراری است و من نشانی از او ندارم با من تماس گرفت و کمکم کرد تا به زابل بروم.

وی ادامه داد: من در آن زمان به تازگی ازدواج کرده بودم و خرج زندگی پدر و مادرم را هم می دادم. با نشانی که محمد به من داد در زابل در یک سوپرمارکت به عنوان کارگر مشغول به کار شدم تا بتوانم خرج زندگی خانواده ام را تامین کنم.حالا 40 روز است که فرزندم به دنیا آمده و من حتی فرزندم را ندیده ام.

من واقعا خصومتی با جعفر نداشتم و نمی خواستم او را بکشم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم به خاطر فرزندم مرا ببخشند و حرفم را باور کنند که مرگ جعفر یک اتفاق تلخ بوده است.

وی درباره اعترافات اولیه اش در اداره آگاهی گفت: من فقط تا کلاس پنجم ابتدایی درس خوانده ام و سواد ندارم. به همین خاطر اعترافات اولیه ام مبنی بر قتل عمدی را قبول ندارم .

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 232948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟